به قصد رأی‌آوری حرف نزنید و شعار ندهید

هشدار مهم رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس در سال انتخابات

کدخبر: ۵۷۵۸۴۸
رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان فرمودند: ین سال آخر یک فرصتی است که انسان نگاه کند پشت سرش، اگر چنانچه در این دو سه سال گذشته یک خلائی باقی مانده، یک قصوری انجام گرفته، آن را در این سال آخر ان‌شاءاللّه جبران کنید.
هشدار مهم رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس در سال انتخابات

به گزارش اقتصادنیوز، رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات امروزشان در جمع نمایندگان مجلس فرمودند: نگذارید وجاهت ‌طلبی روی حرفها و شعارها اثر بگذارد. یعنی اینکه حالا ما اگر چنانچه این حرف را زدیم، این شعار را دادیم، مردم به ما علاقه پیدا می کنند، احتمال رأی‌آوری بالا میرود، این را به کل از ذهنتان خارج کنید. این یکی از آن مجاهدت های مهم و لازم هست.

ایشان تاکید کردند: همین ماه های پیش رو که در پیش دارید و مهم هم هست، کارهای بزرگی در مقابلتان هست. یکی‌اش برنامه‌ی هفتم است. یکی‌اش همین مسئله‌ی شعار سال است، مسئله‌ مهار تورم و رونق تولید. اینها کارهای بسیار مهمی است. یکی این لوایح نیمه‌کاره مانده است. هنوز تصویب نشده. خب اینها به جایی برسد، به یک نقطه‌ای برسد. بالاخره این سال آخر یک فرصتی است که انسان نگاه کند پشت سرش، اگر چنانچه در این دو سه سال گذشته یک خلائی باقی مانده، یک قصوری انجام گرفته، آن را در این سال آخر ان‌شاءاللّه جبران کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید