انسیه خزعلی: دولت در لایحه حجاب دخل و تصرفی نداشته است

کدخبر: ۵۷۶۴۶۶
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت در لایحه عفاف و حجاب که در قوه قضائیه تهیه شده، دخل و تصرفی نداشته است.
انسیه خزعلی: دولت در لایحه حجاب دخل و تصرفی نداشته است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، انسیه خزعلی در رابطه با پیشنهادات دولت در لایحه عفاف و حجاب تصریح کرد: با توجه به اینکه لایحه رویکرد قضائی دارد و به جرم می پردازد، عملا دولت در آن دخل و تصرفی نکرده است.

به گفته خزعلی، لایحه قوه قضائیه تقریبا با همان شکل ولی با ضمیمه کردن نظرات دولت به مجلس ارسال شده است. وی با تاکید بر اینکه دولت خود برنامه ها و پیشنهادهای دیگری در این زمینه دارد، اظهار امیدواری کرد که این نظرات در مجلس اعمال شود.

سعید محمد: توریست ها می گفتند چه دلیلی دارد در اوج آشوبها به ایران سفر کنیم؟/ نباید علی دایی را تخریب می کردیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برگزاری هفتمین نشست کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) و آموزش ایران برای زنان کشورهای حاشیه اقیانوس هند، گفت: این یکی از موفقیت های بزرگ بانوان متخصص ایرانی است که توانسته اند آموزش های شغلی و مهارتی برای زنان داشته باشند. خزعلی تصریح کرد: از سال گذشته که این مسئولیت به ایران سپرده شد به صورت مجازی این آموزش آغاز و در روزهای گذشته به صورت حضوری انجام شد.

وی با بیان اینکه از ۱۷ کشور حاشیه اقیانوس هند به ایران آمدند، عنوان کرد: در این نشست مقاماتی در سطح وزیر و مشاور وزیر در کارگاه های ایران شرکت کردند و از آموزش متخصص زنان ایران بهره مند شدند و در پایان هم بیانیه ای با محوریت مبارزه زنان علیه فساد مالی و اخلاقی صادر شد و به اجماع همه شرکت کننده ها رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید