قالیباف: هنوز بررسی لایحه عفاف و حجاب در دولت تمام نشده است

کدخبر: ۵۷۶۶۵۳
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است و هر موقع این لایحه به مجلس بیاید، حتماً در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
قالیباف: هنوز بررسی لایحه عفاف و حجاب در دولت تمام نشده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: درباره لایحه عفاف و حجاب ظاهراً دولت می‌خواهد یکسری اصلاحات و انتقاداتی را که مورد نظر مردم بوده، در این لایحه اعمال کند چرا که ایرادات جدی به این لایحه وارد است. در این لایحه دست بسیج بسته شده و خیلی با بی‌حجابان و قانون‌شکنان مماشات شده است.

وی بیان کرد: لایحه عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تنظیم شده اما از سوی دلسوزان نظام و عموم مردم انتقادها و نقدهای به حقی شده است. انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحی برای اذهان عمومی پیرامون این موضوع ارائه کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما نزد مقام معظم رهبری قول دادید تا لایحه عفاف و حجاب به صورت فوری در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد، با این اوصاف اکنون این امکان وجود دارد که لایحه عفاف و حجاب به دولت بازگردد تا اصلاحات در آن صورت گیرد یا در مجلس شورای اسلامی نقدهای به حق مردم مورد ارزیابی قرار گیرد؟

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: لایحه عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تنظیم شده و طبق قانون به دولت رفته و دولت نیز در حال بررسی و رسیدگی به این لایحه است.

وی بیان کرد: اکنون نیز دولت در نظر دارد که آن را اصلاح کند، ما نیز در مجلس شورای اسلامی تا زمانی که لایحه نهایی به دست ما نرسد، نمی‌توانیم آن را اعلام وصول کنیم. عده‌ای می‌گویند چرا مجلس شورای اسلامی کاری نکرده، در حالی که هنوز لایحه دست دولت است و بررسی آن در دولت ادامه دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر موقع این لایحه به مجلس بیاید، حتماً در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید