رئیس واگنر، وزارت دفاع روسیه را به باد انتقاد گرفت / چطور جرات می‌کنید...

کدخبر: ۵۷۷۴۷۱
اقتصادنیوز: رئیس گروه واگنر با انتقاد از آخرین حملات پهپادی به مسکو، ضعف فرماندهان ارشد روسیه را عامل این حملات دانست و گفت: چطور جرات می‌کنید اجازه رسیدن این پهپادها را به مسکو بدهید؟ .
رئیس واگنر، وزارت دفاع روسیه را به باد انتقاد گرفت / چطور جرات می‌کنید...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه نظامی خصوصی واگنر با انتقاد از آخرین حملات پهپادی به مسکو، ضعف فرماندهان ارشد روسیه را عامل این حملات دانست.

هشدار لاوروف به سفیر آمریکا / بر کار خود تمرکز کنید

یورو نیوز گزارش داد، پریگوژین در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، به ناکامی‌های وزارت دفاع روسیه اشاره کرد که باعث شد پهپادها به مسکو برسند.

رئیس گروه واگنر با انتقاد از فرماندهان ارشد نظامی روسیه، گفت: چطور جرات می‌کنید اجازه رسیدن این پهپادها را به مسکو بدهید؟

وی افزود: مردم عادی وقتی پهپادها با مواد منفجره به پنجره‌هایشان برخورد می‌کنند، چه می‌کنند؟

پریگوژین گفت: من به عنوان یک شهروند، عمیقاً خشمگین هستم که این فرماندهان با آرامش شاهد این حملات هستند و به مردم حق می‌دهم که در مورد وقوع این اتفاقات از آنها سوال کنند.

انتقاد رئیس گروه واگنر از حملات پهپادی به مسکو

رئیس گروه واگنر یادآور شد: من بارها در مورد این مساله هشدار داده‌ام اما هیچ‌کس نمی‌خواهد به هشدارهای من گوش کند.

رئیس گروه واگنر پیشتر و در جریان نبرد برای تصرف باخموت نیز در یک کلیپ ویدئویی غیرعادی، با عصبانیت بسیار به سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه و ژنرال والری گراسیموف رئیس نیروهای مسلح این کشور حمله کرد.

وی پس از ضبط ویدئو در میدانی مملو از اجساد و سرزنش فرماندهان ارشد دفاعی روسیه برای تلفاتی که این گروه نظامی خصوصی متحمل آن شده است، گفت: اینها پسران واگنر هستند که امروز کشته شدند. خون آنها هنوز تازه است.

پریگوژین در این کلیپ افزود: آنها به عنوان داوطلب به اینجا آمدند و دارند می‌میرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید