حدادعادل با خاتمی دست داد، کیهان عصبانی شد

کدخبر: ۵۷۷۴۸۰
حضور همزمان حدادعادل و سیدمحمد خاتمی در مراسم سالگرد مرحوم دعایی و دست دادن آنها با یکدیگر، خشم روزنامه کیهان را برانگیخت.
حدادعادل با خاتمی دست داد، کیهان عصبانی شد

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه کیهان نوشت:

مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سیدمحمود دعایی روز سه‌شنبه برگزار شد و چهره‌های بسیاری، فارغ از اینکه چه کسانی در این مراسم شرکت می‌کنند، به احترام مرحوم دعایی در این مراسم شرکت کردند. با این وجود برخی رسانه‌ها و عناصر سیاسی‌کار سعی کردند تا این مراسم را مانند برخی مراسم ختم و سالگرد مشابه، بهانه‌ای برای احیای حیثیت از دست رفته خود کنند. اطرافیان خاتمی در گذشته نیز در اماکنی مانند حسینیه جماران، خاتمی را با چهره‌های موجه سیاسی به شکل ناگهانی روبه‌رو می‌کنند تا از روبه‌رو شدن ناگهانی یا کنار هم نشستن آنها، استفاده سیاسی کرده و چنین وانمود کنند که در نگاه این شخصیت‌های موجه، خاتمی از موضع اتهام خارج شده است.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است؛

روزنامه‌های شرق، سازندگی و هم میهن تصویر دست دادن آقای حداد عادل با خاتمی(در مراسم سالگرد مرحوم دعایی) را بزرگ‌نمایی کرده‌اند و این نشان می‌دهد که شخصیت‌های انقلابی باید مراقبت بیشتری در این مواضع کرده و کمترین امتیاز به عناصر دست‌اندرکار فتنه ندهند. با این حال رفتار نشریات زنجیره‌ای نشان می‌دهد که دست‌اندرکاران فتنه در اثر خیانت مرتکب شده، چقدر احساس انزوا می‌کنند و چقدر برایشان مهم است که بدون اظهار ندامت و توبه جبران اندکی از خسارات وارده در قالب روشنگری و عذرخواهی، از سوی نظام و چهره‌های انقلابی پذیرفته شوند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید