ارتش سوریه به حالت آماده باش درآمد

کدخبر: ۵۷۸۵۸۰
​ منابع اطلاعاتی اعلام کردند که جبهه النصره قصد دارند که به مواضع ارتش سوریه در جبهه‌های حومه حلب و حومه ادلب حمله ور شوند.
ارتش سوریه به حالت آماده باش درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از اسپوتنیک، جبهه تروریستی النصره در حال تدارک دیدن حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب است.

منابع اطلاعاتی اعلام کردند که فرماندهی جبهه تروریستی، نشستی با فرماندهان تروریست‌های خارجی وابسته به این جبهه داشته است و از آنها خواسته است که برای حمله گسترده طی روزهای آتی به مواضع ارتش سوریه آماده باشد.

این منابع افزودند که تروریست‌های جبهه النصره قصد دارند که به مواضع ارتش سوریه در جبهه‌های حومه حلب و حومه ادلب حمله ور شوند.

این منابع تاکید کردند: در نشستی با حضور ابو محمد الجولانی سرکرده جبهه النصره با فرماندهان تیپ‌های عثمان بن عفان و عمر بن الخطاب و گروه موسوم به العصائب الحمراء که عناصرش از آسیای میانه و بالکان هستند، برگزار شده است، الجولانی وعده مالی خیره کننده به تروریست‌هایی که در این نبرد شرکت خواهند کرد، را داده است که از جمله پاداش ۲۰۰۰ دلاری برای هر فرد مسلح پس از هر حمله موفقیت آمیز است.

این در حالی است که ارتش سوریه مواضع و استحکامات خود را در حومه ادلب و حلب تقویت کرده است و در آمادگی کامل برای دفع حملات به سر می‌برد.

منابع مذکور اعلام کردند: هر حمله افراد مسلح به هر جبهه، به مثابه خودکشی دسته جمعی خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید