سهم جبهه پایداری از انتخابات اسفند چقدر است؟

کدخبر: ۵۷۹۲۰۴
اقتصادنیوز: اصولگرایان به یمن حضور ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400 توانستند به یک وحدت صوری با جبهه پایداری برسند.
سهم جبهه پایداری از انتخابات اسفند چقدر است؟

به گزارش اقتصادنیوز اعتماد در این باره نوشت:کار وحدت و لیست مشترک برای مجلس یازدهم اما سخت و طاقت‌فرسا بود ولی در نهایت بین دو جریان مدعی یعنی نواصولگرایان قالیبافی و جبهه پایداری تفاهمی مبتنی بر سهم‌بندی در لیست‌ها حاصل شد و مجلس یازدهم با لیست مشترک به تصرف آنها درآمد.

تجربه مجلس یازدهم و تقابل‌هایی که هر روز به صورت تصاعدی بین قالیبافی‌ها و پایداری‌ها افزایش می‌یابد، در کنار عملکرد دولت رییسی حالا (در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم)راه‌حل وحدت اصولگرایان در دو انتخابات اخیر را بر هم زده و صورت مساله کماکان پابرجا است.

از این جهت است که صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری از همین حالا برای اصولگرایان و شورای ائتلاف درباره راهبرد خود خط و نشان کشیده و تاکید کرده که انتخاب‌شان اصلح خواهد بود و اصلح‌شان هم رای‌آوری دارد. راهبردی که می‌تواند تا انتها پابرجا بماند یا با امتیازگیری از شورای ائتلاف در لیست‌بندی و قبل از آن با توافق با قالیباف برای تصویب برخی طرح‌ها و لوایح با ساز دل جبهه پایداری تغییر کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید