ارزیابی خطیب جمعه قم؛

پیام مهم سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین

کدخبر: ۵۸۰۵۵۵
اقتصادنیوز: امام جمعه قم با اشاره به سفر رئیسی به آمریکای لاتین گفت: رئیس‌جمهور در این سفرها ۲۸ قراداد همکاری امضا کردند و پیام این سفرها این است که ایران قصد ندارد در برابر جنایات آمریکا و استکبار قد خم کند و بنا دارد تا ارتباط خود را با کشورهای مستقل تقویت کند.
پیام مهم سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امام جمعه قم با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین اظهار داشت: پیام این سفر آن است که کشورها بدون دخالت و تکیه بر آمریکا می‌توانند خود را بسازند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی اظهار داشت: یکی از شاخص‌های مهم استقلال یک کشور، آن است که در تأمین اقلام غذایی به دیگر کشورها وابسته نباشد که این امر یک جهاد به شمار می‌رود که در این صورت موضوع اشتغال نیز رونق خواهد گرفت که در پی آن آسیب‌های اجتماعی هم کاهش خواهد یافت. باید برای تأمین نیازهای اساسی کشور و همچنین در صنعت هسته‌ای به خودکفایی برسیم چرا که این صنعت برای تأمین نیازها در ابعاد مختلف تأثیرگذار است و نباید در این بخش به دیگر کشورها وابسته باشیم.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین گفت: رئیس جمهور در این سفرها ۲۸ قراداد همکاری امضا کردند و پیام این سفرها این است که ایران قصد ندارد در برابر جنایات آمریکا و استکبار قد خم کند و بنا دارد تا ارتباط خود را با کشورهای مستقل تقویت کند و معتقد است کشورها بدون دخالت آمریکا می‌توانند کشور خود را بسازند و این پیام را به دیگران برسانند بر خلاف آنکه عده‌ای می‌گفتند بدون کدخدا نمی‌توان کار کرد، به همه دنیا در قول و عمل این پیام را بدهند که بدون تکیه به آمریکا و مستکبران می‌توان مستقل بود و به اهداف خود دست یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید