انفجار مهیب بمب در مرکز فلسطین اشغالی

کدخبر: ۵۸۰۵۹۳
اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیل از وقوع انفجار یک بمب در شهر «اللد» واقع در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.
انفجار مهیب بمب در مرکز فلسطین اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی از انفجار بمبی در محله «پردیس شنیر» واقع در شهر اللد خبر دادند.

خیانت غربی‌ها در آستانه رسیدن به خط پایان در مذاکرات وین

تارنمای صهیونیستی جروزالم پست گزارش داد، گزارش، کسی بر اثر این انفجار آسیب ندیده و پلیس رژیم صهیونیستی درحال تحقیق درباره این انفجار است.

جزئیات بیشتری از این حادثه گزارش نشده است.

پیش تر خبرگزاری صفا فلسطین گزارش داده بود که نیروهای اشغالگر صهیونیستی بک جوان فلسطینی را به بهانه تلاش و برنامه ریزی برای انجام عملیات علیه صهیونیست‌ها در شهر اللد بازداشت کردند.

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» روز چهارشنبه اعلام کرده بود، نیروهای مقاومت فلسطین ماه گذشته در اراضی اشغالی ۱۱۲ عملیات علیه صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی انجام دادند که بیشترین آمار مربوط به شهر حیفا و ناصره با ۱۶ و ۱۵ عملیات است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید