ترامپ: به ایوانکا و کوشنر نیاز ندارم/ خانواده‌ام در جهنم بودند/ دخترم پول خوبی در می‌آورد اما...

کدخبر: ۵۸۱۳۱۹
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که تجربه ریاست جمهوری او برای «خانواده‌اش خیلی دردناک» بوده و در نتیجه اگر دوباره به کاخ سفید برود، دختر و دامادش هیچ پستی نخواهند داشت.
ترامپ: به ایوانکا و کوشنر نیاز ندارم/ خانواده‌ام در جهنم بودند/ دخترم پول خوبی در می‌آورد اما...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در پاسخ به این سوال که در صورت ورود مجدد به دفتر بیضی کاخ سفید، آیا به ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر، دختر و دامادش در کنار خود نیاز دارد یا نه، صراحتا گفت «خیر.»

وی افزود: قبلا گفتم، همان یک بار برای خانواده کافی بود. می‌دانید چرا؟ چون آنها خیلی اذیت شدند. خانواده‌ام در جهنم بودند. منظورم همه آنهاست از جمله اریک، پسرم که پسر خوبی است. یک جوان و دانشجوی خوب که از هر نظر ممتاز است. خیلی خوب با هم کنار می‌آمدیم و بعد من تصمیم گرفتم نامزد ریاست جمهوری شوم و فکر نمی‌کنم تا الان کسی به اندازه او احضاریه دریافت کرده باشد!

ترامپ تاکید کرد: هیچ‌کس بلایی که سر خانواده من آمد را تجربه نکرده است. ایوانکا یک خط تولید بسیار موفق لباس داشت و پول خوبی هم درمی‌آورد. وقتی نامزد شدم، او عملا خط تولیدش را متوقف کرد.

ایوانکا ترامپ در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پدرش هیچ نقشی نخواهد داشت. او در مراسم اعلام رسمی نامزدی ترامپ در عمارتش در مار-ئه-لاگو هم حضور نداشت. کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ که در دوره نخست ریاست جمهوری او، مشاور کاخ سفید بود هم ظاهرا هیچ تمایلی برای بازگشت به واشنگتن ندارد.

دادگاهی در آمریکا به‌تازگی برای رئیس جمهور سابق این کشور کیفرخواستی با ۳۷ فقره اتهام صادر کرده است. بخش قابل توجه این اتهامات به اقدام ترامپ مبنی بر جابه‌جایی اسناد طبقه‌بندی‌شده و انتقال آن به منزلش در فلوریدا مربوط می‌شود.

 
کد خبر 5815351
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید