کنایه سردار سپاه به روحانی: باید اعتراض آقایان را تحمل می‌کردیم!

کدخبر: ۵۸۱۶۷۹
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه بدون اشاره به نام شخص خاصی، گفت که برخی از مسئولان قبلی به آزمایش‌های موشکی و رزمایش‌های سپاه اعتراض داشتند. به نظر می‌رسد کنایه او به دولت حسن روحانی بویژه در دوران مذاکرات هسته‌ای اشاره دارد.
کنایه سردار سپاه به روحانی: باید اعتراض آقایان را تحمل می‌کردیم!

به گزارش اقتصادنیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، به سیاست خارجی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در این دولت شاهد هستیم که همزمان چند برنامه در حوزه روابط خارجی از جمله روابط با عربستان و مباحث مرتبط با آژانس هسته‌ای و حوزه‌های دیگر در دست اقدام ، اما رئیس‌جمهور آیت‌الله رئیسی شخصاً برای رونمایی از موشک مانورپذیر هایپرسونیک «فتاح» حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: در گذشته اینطور نبود و در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم و خارجی‌ها هنگامی که اعتراض از داخل را مشاهده می‌کردند، آن‌ها نیز به آزمایش‌‍‌های ما اعتراض می‌کردند، ولی امروز چنین مواردی مشاهده نمی‌کنیم.  

اگرچه سردار حاجی‌زاده در اظهارات خود به نام شخص خاصی اشاره نکرده، اما می‌توان برداشت کرد که اشاره او به حسن روحانی و دولتش بویژه در زمان مذاکرات هسته‌ای است.

مشروح اظهارات فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه را در این خبر، با عنوان: «حاجی‌زاده: مسئولان قبلی به آزمایش‌های موشکی ما اعتراض می‌کردند» می‌توانید بخوانید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید