خبر خوش وزیر رئیسی برای کارگران

کدخبر: ۵۸۱۷۸۶
وزیر کار گفت: در تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شده است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طی ۴ سال دولت سیزدهم برای کارگران احداث شود.
خبر خوش وزیر رئیسی برای کارگران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سیدصولت مرتضوی امروز در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران و مسکن خیّری کارگران شهرستان بروجن، اظهار داشت: اولین تعاونی مسکن کارگران کشور در بروجن پیشرفت خوبی داشته است که نیاز به تسهیلات دارد. 

وی مطرح کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت بحث احداث مسکن برای آحاد مختلف جامعه است که متاسفانه در دهه 90 تولید مسکن با یک وقفه مواجه شد. دولت سیزدهم در برنامه کاری خود به دنبال احداث یک میلیون مسکن در سال است که بستر آنها در شورای عالی مسکن فراهم شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: بخشی از هماهنگی در پی تفاهم نامه‌ای که بین معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن و معاون راه و شهرسازی منعقد شده است مقرر شد 400 هزار واحد مسکونی در طی 4 سال برای کارگران احداث شود.

وی گفت: در بروجن با همکاری خیّرین، صاحبان صنایع، مدیران کارخانجات برای زوجین و کارگران واحدهای مسکونی احداث شده است که این کارهای خوب تشکر دارد و این اقدامات اثرات تربیتی فراوانی دارد و یاد می‌گیریم گره گشا باشیم. 

محسن مولوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: در سفر اول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی زمین چمن مصنوعی بروجن، مصوب شده بود و امروز اجرای عملیات این پروژه پیگیری شد.

وی مطرح کرد: برای زمین چمن مصنوعی شهرستان بروجن، 13 میلیارد تومان تامین اعتبار شد که این زمین در ابعاد 64 در 100 متر احداث می‌شود. عملیات شناسایی پیمانکار انجام شده است بنابراین در همین تیرماه عملیات اجرایی آن شروع می‌شود و نزدیک سه ماه زمان نیاز است تا پروژه به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه دوم ایجاد استخر شنای کارگران بروجن بود، وزیر دستور به شروع عملیات راه اندازی صدور مجوز داد که برای احداث استخر شنا حداقل 40 میلیارد تومان نیاز به اعتبار بوده و برای تکمیل این پروژه مورد نیاز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید