ورژن جدید دعوای دولت و بخش خصوصی

فوری؛ تکذیب ادعای ارگان دولت درباره سلاح ورزی؛ با قدرت ادامه می دهیم!

کدخبر: ۵۸۲۵۲۱
اقتصادنیوز: در حالیکه خبرگزاری دولت از کناره گیری حسین سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی خبرداده بود، سایت خبری این نهاد این ادعا را تکذیب کرد.
فوری؛ تکذیب ادعای ارگان دولت درباره سلاح ورزی؛ با قدرت ادامه می دهیم!

به گزارش اقتصادنیوز در مطلب تیتر یک این پایگاه خبری تاکید شده است:حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق ایران به همراه شش عضو دیگر هیئت رئیسه با پشتوانه رای قاطع نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این جمله در اکانت توییتری این نهاد نیز بازنشر شده است.

 ادعای خبرگزاری دولت درباره کناره‌گیری رئیس اتاق بازرگانی

خبرنگار اقتصادنیوز نیز به نقل از یک منبع آگاه در اتاق بازرگانی این خبر را تکذیب کرد.

در گزارش خبری سایت اتاق بازرگانی تاکید شده است: به‌رغم برخی خبرسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها، رئیس اتاق ایران مشغول انجام مأموریت‌ها و وظایف معمول ریاست پارلمان بخش خصوصی است.

کنایه توئیتری سلاح ورزی به رسانه دولت درباره انتشار خبر استعفایش/ ایرنا یا هک شده یا بازیچه افراد!

هیات نمایندگان اتاق ایران در تاریخ 28 خرداد با 265 رأی معادل 62.2 درصد آرا، حسین سلاح ورزی را برای 4 سال به ریاست اتاق ایران برگزید.

در 10 روز گذشته برخی رسانه‌ها با ایجاد حاشیه برای انتخابات حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات و تمکین از آرای اکثریت نمایندگان بخش خصوصی ایران نشدند. این در حالی است که طبق نظر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران، این انتخابات در چارچوب قانون و آیین‌نامه انتخاباتی اتاق ایران انجام‌شده و پایان‌یافته است. همچنین اسناد تأیید این انتخابات طبق آیین‌نامه انتخاباتی اتاق ایران به شورای عالی نظارت اعلام‌شده است.

محمد سروش نماینده معاونت حقوقی اتاق ایران در انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور هم چند روز پیش به «خبر آنلاین» گفته است: «هیچ مقرره و فرآیندی برای ابطال انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران وجود ندارد. اسناد صحت این انتخابات به وزارت صمت ارسال و موضوع خاتمه یافته است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید