آقا تهرانی:

از رئیس مجلس قول گرفته‌ام، اواخر تیرماه لایحه عفاف و حجاب را به فوریت به صحن می‌آوریم

کدخبر: ۵۸۲۶۲۰
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره تسریع در بررسی لایحه عفاف و حجاب گفت: قولی که از رئیس مجلس گرفته‌ام، ان شاءالله، اواخر تیرماه لایحه اصلاح‌شده را به فوریت به صحن می‌آوریم.
از رئیس مجلس قول گرفته‌ام، اواخر تیرماه لایحه عفاف و حجاب را به فوریت به صحن می‌آوریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که بر اساس قولی که از رییس مجلس شورای اسلامی گرفته، اواخر تیرماه لایحه اصلاح‌شده عفاف و حجاب به صحن مجلس می‌آید.

دستیار قالیباف، وزیر ارتباطات را به باد انتقاد گرفت

مرتضی آقاتهرانی با اشاره به درخواست جمعی از مردم برای تسریع در بررسی لایحه عفاف و حجاب که روز چهارم تیر در مقابل مجلس تجمع کرده بودند، در نامه سرگشاده‌ای نوشت: این جمع بر این باور بودند که اراده‌ای بر امر به معروف، عفاف و حجاب در بین مسئولان دیده نمی شود.

وی با یادآوری این نکته که در جمع این تجمع کنندگان حضور یافته و به انتقادها و سخنانشان گوش فرا داده است، افزود: شرمنده این مردم، پاک، متدین، انقلابی و حزب‌اللهی هستیم و از همه آنان عذرخواهیم که در تراز آنها نیستیم.

آقاتهرانی درخواست مردم برای تسریع در بررسی این لایحه را به حق دانست و تاکید کرد: قولی که از رئیس (رئیس مجلس)‌ گرفته‌ام، ان شاءالله، اواخر تیرماه لایحه اصلاح‌شده را به فوریت به صحن می‌آوریم.

ادعای عجیب روزنامه اصولگرا درباره لاریجانی و روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه از فرصت تعطیلی 10 روزه تابستانی مجلس نیز به نفع اتقان آن استفاده خواهد کرد، نوشت: از جلسات با گروه تحقیقات مجلس، علما، پیشنهادات مردمی و نخبگانی استقبال خواهیم کرد تا لایحه‌ای درخور به شورای نگهبان تحویل دهیم.

وی در عین حال به مردم توصیه کرد که مواظب باشند بیگانه از این حضور مفید و مطالبه گرانه سوءاستفاده نکند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید