رئیسی کرمان را به مقصد پایتخت ترک کرد

کدخبر: ۵۸۳۲۶۰
اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئسیی، رییس‌جمهور کشورمان در پایان سفر یک روزه خود به کرمان، دقایقی قبل شهر کرمان را به مقصد پایتخت ترک کرد.
رئیسی کرمان را به مقصد پایتخت ترک کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سیدابراهیم رییسی صبح امروز (جمعه) نهم تیر به منظور افتتاح چند پروژه صنعت آب، برق و انرژی از طریق فرودگاه بم وارد استان کرمان شده بود.

جزئیات رایزنی امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان همکاری شانگهای

رییس جمهور برای افتتاح فاز نخست بسته آبرسانی و حل تنش آبی در استان کرمان، نخستین بخش کلان‌پروژه آبرسانی به شهرهای بم و بروات را با هزینه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح کرد.

افتتاح چندین طرح صنعت برق در نقاط مختلف استان کرمان با افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از جمله دیگر برنامه های رییس جمهور در استان کرمان بود.

خط جمع آوری، انتقال و تصفیه خانه فاضلاب سیرجان نیز از دیگر پروژهایی به شمار می رود که با یکهزار و ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این سفر افتتاح شد.

افتتاح نیروگاه گازی فولاد بوتیا به همراه چند طرح دیگر این کارخانه نیز از جمله برنامه های آیت الله رییسی در این سفر بود که سرمایه گذاری آنها افزون بر ۳۲ هزار میلیارد تومان با افزون بر پنج هزار و ۵۰۰ اشتغال است.

مکرون معترضان فرانسوی را تهدید کرد

همچنین امروز رییس جمهور از پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهرهای ‌کرمان و رفسنجان از خط صنعت نیز بازدید کرد.

این سفر سومین سفر رییس جمهور دولت سیزدهم به استان کرمان است؛ نخستین بار وی سال ۱۴۰۰ از سفر مسکو به طور مستقیم به جنوب کرمان عزیمت کرد تا بحران سیل را از نزدیک و به طور میدانی مدیریت کند؛ دومین سفر وی در قالب سفر استانی هیات دولت طی مرداد سال گذشته انجام شد و این بار نیز وی برای مدیریت بحران کم آبی به استان کرمان سفر کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید