ضربه سنگین ارتش عراق به داعش

کدخبر: ۵۸۴۶۱۳
در حمله جنگنده‌های عراقی به نقطه‌ای در استان دیالی، دو داعشی به هلاکت رسید و مخفی‌گاه آنها تخریب شد.
ضربه سنگین ارتش عراق به داعش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از سایت العربی الجدید، طبق بیانیه منتشر شده از سوی مرکز امنیتی عراق، دستگاه امنیت ملی عراق موفق شد با برنامه‌ریزی و نظارت این مرکز وابسته به فرماندهی عملیات مشترک داده‌های دقیقی را از یک "هدف مهم" در اختیار نیروی هوایی ارتش قرار دهد و به این ترتیب جنگنده‌های اف-۱۶ ارتش حمله هوایی را علیه یک نقطه در استان دیالی انجام دادند.

بر اساس بیانیه یاد شده، پس از حمله هوایی، نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی مستقر در منطقه، بازرسی و تفتیش محل حمله را آغاز کرده و در ادامه دو جسد، دو تفنگ ام-۱۶، یک هفت‌تیر و یک نارنجک دستی پیدا کردند.

اختلاف جدید تهران و ریاض/پایان ماه عسل ایران و عربستان؟

دستگاه امنیتی عراق به تازگی رویکرد اطلاعاتی را با رصد تحرکات داعش در تمامی استان‌های عراق در قالب یک استراتژی امنیتی جدید همزمان با فعالیت‌های میدانی آغاز کرده که در نتیجه آن اقدامات خشونت‌آمیز و حملات تروریستی در ابتدای سال جاری در این کشور به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرد.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق ماه گذشته میلادی از فرماندهان امنیتی خواست طرح‌های نظامی را به طور کامل بازنگری کرده و آماده باشند.

السودانی در ادامه بر لزوم تغییر تاکتیک‌های نظامی در مناطقی که داعش حضور دارد و در پیش گرفتن شیوه‌های جدید برای مقابله با تروریست‌ها و روشی که تروریست‌های داعش را تضعیف کرده و تحرکات آنها را محدود کند، تاکید کرد.

فرماندهی ارتش عراق به تازگی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی ۱۵۵ داعشی در عملیات‌های نظامی در این کشور به هلاکت رسیده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید