ادعای یک نماینده مجلس نهم درباره نظر سیدمحمد خاتمی درزمینه ریاست جبهه اصلاحات

کدخبر: ۵۸۵۱۰۵
اقتصادنیوز: درحالیکه سیدمحمد خاتمی رهبر جبهه اصلاحات بارها اعلام کرده است که دیدگاه‌های او تنها در خاتمی‌مدیا منتشر می‌شود، خبرگزاری اصولگرای فارس به نقل از یک نماینده مجلس نهم مدعی شد گزینه خاتمی برای ریاست جبهه اصلاحات شهیندخت مولاوردی بوده است.
ادعای یک نماینده مجلس نهم درباره نظر  سیدمحمد خاتمی درزمینه ریاست جبهه اصلاحات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب مجلس نهم درباره انتخابات سال جاری مجلس  ادعا کرد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم اکثر اصلاح طلبان و اصلاح گرایان و آنانی که دل در گرو منافع ملت و نظام دارند، اکثریت شان برای رساندن صدای بانوان و جوانان در مجلس آتی، خواستارند که نماینده از این قشر به خصوص بانوان داشته باشند.

وی درباره ریاست جبهه اصلاحات نیز ادعا کرد: برخی جوان ترهای جبهه اصلاحات و اتحاد ملتی‌ها گزینه شان خانم منصوری بود، ولی آن هایی که در این جبهه سنی از آن‌ها گذشته زیاد راغب به انتخاب خانم منصوری نبودند و نگاه‌های تندی به مسائل کشور ندارند.

آذر منصوری که در حال حاضر به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شده هم زمان دبیرکل حزب اتحاد ملت است، که در سال ۸۸ به دلیل اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شده بود و دادگاه برای او ۳ سال حبس صادر کرد.

آیا خاتمی وتیمش در ماجرای کوی دانشگاه کم‌کاری کردند؟

امروز روزنامه صبح نو در گزارشی نوشت: «نظر خاتمی نیز روی ریاست زن و ترجیحا با مواضع رادیکال بوده است. علاوه بر آذرمنصوری، شهیندخت مولاوردی نیز برای ریاست مطرح بود که با نظر منفی اعضای حقیقی جبهه اصلاحات، مشخصا فخرالسادات محتشمی‌پور مواجه می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که مولاوردی، گزینه مدنظر احزاب میانه‌روی اصلاح‌طلب بوده است. که مخالفت تاجزاده با او از سوی همسر وی به گوش اعضا می‌رسد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید