ادعای روسیه درباره انهدام 10 پهپاد ارتش اوکراین

کدخبر: ۵۸۵۵۳۱
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که پدافند هوایی این کشور دو فروند جنگنده سوخو- ۲۵ اوکراینی، ۳موشک طوفان سایه و ۱۰ پهپاد دیگر ارتش اوکراین را منهدم کرده است.
ادعای روسیه درباره انهدام 10 پهپاد ارتش اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام تجهیزات ارتش اوکراین از جمله چند پهپاد آن خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش اوکراین حملاتی در محورهای دونتسک، کراسنولیمانسکی و دونتسک جنوبی صورت دادند که ناموفق بودند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری درمحورهای دونتسک جنوبی و زاپروژیا ۴ تانک، یک دستگاه هوتیزر اف-اچ -۷۰ انگلیس متعلق به ارتش اوکراین منهدم شدند و ارتش اوکراین ۹۰ نیروی نظامی خود را نیز از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسی موفق شدند ۹ حمله ارتش اوکراین را در محور دونتسک دفع کنند. در این محور نزدیک به ۲۵۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

در این گزارش آمده است که سه حمله اوکراین در محور کراسنولیمانسکی دفع شد.و فعالیت های گروه خرابکاری اوکراین در این منطقه از سوی نیروهای روسی دفع شد که در نتیجه آن ۱۰۵ نظامی اوکراینی کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور دو فروند جنگنده سوخو- ۲۵ اوکراینی، ۳موشک طوفان سایه و ۱۰ پهپاد دیگر ارتش اوکراین را منهدم کرده است.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، بر اثر درگیری ها در محور خرسون بیش از ۵۰ نظامی اوکراینی کشته و توپخانه ام -۷۷۷ آمریکا نیز منهدم شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید