بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره تسلیحات و تجهیزات «واگنر»

کدخبر: ۵۸۵۷۳۱
اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه طبق برنامه در حال تکمیل دریافت تسلیحات و تجهیزات نظامی از «واگنر» هستند.
بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره تسلیحات و تجهیزات «واگنر»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز چهارشنبه در ارتباط با تسلیحات و تجهیزات گروه واگنر در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه طبق برنامه در حال تکمیل دریافت تسلیحات و تجهیزات نظامی از گروه واگنر هستند.

شرط آلمان برای ارسال جنگنده به عربستان سعودی

اسپوتنیک گزارش داد، وزارت دفاع روسیه در این باره ادامه داد: بیش از ۲ هزار قطعه تجهیزات و سلاح از جمله صدها تانک، سامانه موشکی چندگانه گراد، اوراگان، سیستم پدافند هوایی پانتسیر، پایه های توپخانه خودکششی، نفربرهای زرهی و غیره منتقل شده اند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می کند: در میان تجهیزات انتقال یافته، ده ها تجهیزات هرگز در شرایط جنگی مورد استفاده قرار نگرفته اند. همچنین بیش از دو و نیم هزار تُن انواع مهمات و حدود ۲۰ هزار اسلحه کوچک از واگنر دریافت شده است.

وزارت دفاع روسیه اضافه کرد: تمام تجهیزات و سلاح ها به مناطق پشت جبهه ها تحویل داده می شوند، جایی که واحدهای تعمیر و ترمیم نیروهای مسلح فدراسیون روسیه تعمیر و نگهداری و آماده سازی را برای استفاده انجام می دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید