تسلیت‌ قالیباف در پی درگذشت آیت‌الله حسن صانعی

کدخبر: ۵۸۷۴۷۷
اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درگذشت آیت‌الله حسن صانعی را تسلیت گفت.
تسلیت‌ قالیباف در پی درگذشت آیت‌الله حسن صانعی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف رئیس‌ مجلس‌ شورای اسلامی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله شیخ حسن صانعی تصریح کرد: ارتحال روحانی جلیل‌القدر آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف و تأثر گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال روحانی جلیل‌القدر آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف و تأثر گردید.

آیت‌الله شیخ حسن صانعی در طول عمر خویش به‌عنوان عالم مجاهد در ترویج معارف اسلامی و علوم عالی دینی و در سنگرهای متعدد –چه در دوران مبارزات نهضت اسلامی به‌عنوان یکی از ملازمان حضرت امام که بارها بازداشت و تبعید و زندانی شد و چه پس از پیروزی انقلاب از جمله مأمور امورات شرعی و سرپرستی بنیاد پانزده خرداد– به انجام خدمات مخلصانه اهتمام داشتند که کارنامهٔ درخشان ایشان بیانگر ارادتمندی به انقلاب و نظام اسلامی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر معظّم انقلاب، روحانیت معزز و بیت مکرم، برای این عالم پرهیزگار رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف
رئیس‌ مجلس‌ شورای اسلامی».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید