هشدار تندوتیز «سردار فدوی» نسبت به تخلیه نفت نفتکش ایرانی

کدخبر: ۵۸۸۱۲۲
اقتصادنیوز: جانشین فرماندهی سپاه درباره احتمال تخلیه نفت نفتکش ایرانی توسط امریکایی‌ها هشدار داد: یکی از سیاست‌های ما از ابتدای انقلاب تا به امروز مقابله به مثل بوده و این سیاست به عنوان یک سیاست متقن است و کسی نمی‌تواند از آن جلوگیری کند.
هشدار تندوتیز «سردار فدوی» نسبت به تخلیه نفت نفتکش ایرانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به احتمال تخلیه نفت نفتکش ایرانی توسط امریکایی‌ها گفت: یکی از سیاست‌های ما در قبال دشمنان این ملت مقابله به مثل است.

سردار علی فدوی دوشنبه شب در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: سپاه مسئولیت حل مشکل آب ۱۰ هزار روستا در کشور را برعهده گرفته و در صورت همراهی وزارت نیرو این تعداد می‌تواند به ۲۰ هزار روستا افزایش یابد.

آمریکایی‌ها نقره‌داغ شدند / کاروان تجهیزات نظامی منفجر شد

وی با بیان اینکه تا پایان سال آینده باید مشکل بحران آب در ۱۰ هزار روستای حل شود، افزود: تلاش می‌کنیم این مشکل زودتر از موعد انجام شود.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ورود سپاه به ساخت مسکن روستایی نیز خبر داد و عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با کمک شرکت‌های دانش بنیان مدت و هزینه ساخت خانه مسکن روستایی کمتر شود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه آمریکا و نظام سلطه به شکست سیاست‌های خود در قبال جمهوری اسلامی و ملت ایران اعتراف می‌کنند، ادامه داد: وزیر خزانه داری آمریکا به طور رسمی اعتراف کرده که تمامی سیاست‌های آمریکا در برابر ایران با شکست روبرو شده است.

فدوی تاکید کرد: رمز موفقیت ملت و جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن تلاش برای عمل به تکلیف در سایه پیروی از ولایت فقیه است و این را در همه عرصه‌ها می‌بینیم.

اولین واکنش آمریکا به تصویب لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز به لحاظ سیاسی سرافراز ترین کشور عالم هستیم و هر کشوری که در کنار ما ایستاد نیز سرافراز شد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با احتمال تخلیه نفت نفتکش ایرانی توسط امریکایی‌ها عنوان کرد: یکی از سیاست‌های ما از ابتدای انقلاب تا به امروز مقابله به مثل بوده و این سیاست به عنوان یک سیاست متقن است و کسی نمی‌تواند از آن جلوگیری کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید