سیدحسن نصرالله: امروز اسرائیل در ورطه نابودی قرار دارد

کدخبر: ۵۸۸۱۵۶
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تحولات فلسطین اشغالی و تداوم تنش‌ها و درگیری‌ها بر سر تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی، گفت «امروز بدترین روز در تاریخ موجودیت رژیم اشغالگر است و به قول برخی از مقامات صهیونیست، در ورطه نابودی قرار دارد».
سیدحسن نصرالله: امروز اسرائیل در ورطه نابودی قرار دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در هفتین شب ماه محرم‌الحرام به آخرین تحولات فلسطین اشغالی اشاره کرد و از امروز به عنوان بدترین روز تاریخ موجودیت رژیم صهیونیستی یاد کرد.

سید نصرالله تصریح کرد: امروز بدترین روز در تاریخ موجودیت رژیم اشغالگر است و به قول برخی از مقامات صهیونیست، در ورطه نابودی قرار دارد.

اولین واکنش نتانیاهو پس از تصویب لایحه تغییرات قضایی

 دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: امروز نبرد بر سر آگاهی مردم منطقه بود که تصور می‌کردند ارتش «اسرائیل» را نمی‌توان شکست داد، به خصوص که ارتش‌های عربی را شکست داد. این موضوع به عنوان یک واقعه مطرح می‌شود و احیای اراضی اشغال شده در سال ۱۹۴۸ غیرممکن است و باید در مورد زمین‌های ۱۹۶۷ صحبت کنیم!

وی ادامه داد: در سال ۱۹۸۲ که دشمن به لبنان حمله کرد و وارد بیروت شد، یک نسل لبنانی بودند که اعتقادشان بر این بود که این ارتش را می‌توان شکست داد. اعتقاد ما به مقاومت میدانی تبدیل شد که در سال ۱۹۸۵ دشمن را شکست داد و تا شکست بزرگ در سال ۲۰۰۰ ادامه یافت و این ارتش اکنون در جهان عرب به یک «ارتش شکست‌پذیر» تبدیل شد.

دبیرکل حزب‌الله گفت: آگاهی پس از سال ۲۰۰۰ در بین مردمان جهان عرب و فلسطین اشغالی تغییر کرد، بنابراین شهرک‌نشینان شروع به تجربه کردن زندگی در بحران‌های متوالی را کردند تا اینکه امروز شاهد قرار گرفتن اسرائیل در مسیر نابودی و فروپاشی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید