حمایت تمام قد رئیس ستاد امر به معروف از لایحه حجاب

کدخبر: ۵۸۹۴۲۹
کاظم صدیقی با اشاره به لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون‌های مجلس با دعوت از کارشناسان بخش‌های مختلف، لایحه جامعی را که قدرت بازدارندگی خوبی دارد، تهیه کرده‌اند.
حمایت تمام قد رئیس ستاد امر به معروف از لایحه حجاب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، کاظم صدیقی در جمع اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بر تقویت تشکل‌های مردمی تأکید کرد و خواستار تقویت شبکه مجازی آمران به معروف و ناهیان از منکر، استفاده از ظرفیت‌های بسیج و آموزش فعالان عرصه فریضتین شد.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همچنین از ایجاد زمینه‌های صدور مجوز قانونی برای هیئت‌های مردمی فعال در عرصه فریضتین خبر داد و بیان داشت: از این فرصت می‌توان برای حرکت‌های خوب اجتماعی استفاده کرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود به تدوین لایحه جدید عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: کمیسیون‌های مجلس با دعوت از کارشناسان بخش‌های مختلف، لایحه جامعی را که قدرت بازدارندگی خوبی دارد، تهیه کرده‌اند.

واکنش تند هیات مدیره نصر به پلمب طاقچه و دیجی کالا/ سکوت جایز نیست؛ واکنش علنی نشان می دهیم

وی ادامه داد: لایحه تدوین شده در بحث عفاف و حجاب تا یک هفته دیگر جهت رأی گیری به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

صدیقی همچنین از عموم مردم خواست تا اگر درباره لایحه جدید، پیشنهاد یا انتقادی دارند، پیش از مطرح شدن در صحن علنی مجلس و تبدیل شدن به قانون مطالب خود را به کمیسیون‌های فرهنگی و حقوقی و قضایی مجلس منعکس نمایند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید