درخواست مهم و متفاوت سخنگوی دولت از مردم

کدخبر: ۵۸۹۸۰۲
سخنگوی دولت گفت: سالمندان و گروه‌هایی که بیماری زمینه‌ای دارند سعی کنند این چند روز به ویژه در ساعات گرما از منزل خارج نشوند و مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.
درخواست مهم و متفاوت سخنگوی دولت از مردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: این جلسه اولین جلسه‌ای بود که سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جلسه دولت حضور پیدا کرد. نگاه دولت بهره‌گیری از نیروهای داخلی جامعه ورزشی کشور و نگاه کاملاً تخصصی به ورزش است.

سخنگوی دولت گفت: رویه دولت در انتخاب وزیر قبلی و در انتخاب گزینه جدید که سرپرست شد، این بوده که از جامعه ورزشی باشد. دولت نگاه سیاسی به حوزه ورزش ندارد.

وی با اشاره به مصوبات امروز جلسه هیئت دولت، گفت: در جلسه امروز با پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش برای توسعه عدالت آموزشی موافقت و قرار شد حمایت موثرتری از کسانی که در سه یا چهار دهک پایین جامعه و جزو استعدادهای درخشان هستند به عمل آید و تمامی هزینه‌های مترتب بر تحصیل آنان از محل ردیف‌های بودجه‌ای تأمین شده و در اختیار سازمان و مدارس استعدادهای درخشان قرار گیرد.

بهادری جهرمی همچنین گفت: در جلسه امروز، گزارش وزیر بهداشت از وضعیت سلامت عمومی مردم با توجه به گرمای هوا ارائه شد. سالمندان، کودکان و گروه‌هایی که بیماری زمینه‌ای دارند سعی کنند این چند روز به ویژه در ساعات گرما از منزل خارج نشوند. مردم در مصرف برق و انرژی نیز صرفه‌جویی داشته باشند تا روزهای اوج مصرف را پشت سر بگذاریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید