فوری؛ تعویق سومین جلسه شورای نظارت بر انتخابات اتاق!

کدخبر: ۵۹۰۳۸۷
اقتصادنیوز:جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امشب برگزار شود، مجددا به تعویق افتاد.
فوری؛ تعویق سومین جلسه شورای نظارت بر انتخابات اتاق!

به گزارش اقتصادنیوز ؛ این جلسه قرار بود امروز بعد از ظهر در وزارت صمت با حضور عباس علی آبادی وزیر صمت و رئیس شورای عالی نظارت و سایر اعضای شورا درباره ابهامات انتخاب «حسین سلاح‌ورزی» به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران برگزار شود، که به روز شنبه آینده موکول شد.

از زمانی که زمزمه‌های کاندیداتوری حسین سلاح ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران مطرح شد تا 28 خرداد که او با اکثریت آرای هیات نمایندگان بر صندلی ریاست تکیه زد ابهامات بسیاری در خصوص انتخابات هیات رییس اتاق مطرح شد.
 

بطوریکه 40 روز پس از انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران و حرف و حدیث‌های مختلفی که بر سر ریاست حسین سلاح ورزی مطرح شد، عباس علی آبادی وزیر صمت در نامه‌ای به اعضا شورای نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از آنها خواست تا در جلسه آتی شورای نظارت در مورد ابهامات وارده بر انتخابات اتاق ایران رسیدگی کنند، جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران بعد از دوبار تعویق، قرار بود بالاخره امشب برگزار شود. اما این جلسه برای بار سوم مجددا به تعویق افتاد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید