ضربه مهلک به سیستم امنیتی «اسرائیل» / یک افسر صهیونیست به هلاکت رسید

کدخبر: ۵۹۰۴۱۱
اقتصادنیوز: منابع خبری از هلاکت یک افسر صهیونیست در عملیات تیراندازی شامگاه شنبه یک فلسطینی در مرکز شهر تل‌آویو خبر دادند.
ضربه مهلک به سیستم امنیتی «اسرائیل» / یک افسر صهیونیست به هلاکت رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک افسر صهیونیست که شامگاه شنبه در عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در مرکز تل آویو زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.

خبرگزاری فلسطین الیوم گزارش داد، پیش از این، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو، چهار نفر از نیروهای امنیتی مسلح وابسته به شهرداری تل آویو را هدف قرار داده که سه نفر از آنان زخمی شدند و حال یکی از این افراد وخیم است.

رسانه‌های عبری‌زبان این عملیات ضد صهیونیستی را ضربه مهلکی به سیستم امنیتی «اسرائیل» برشمردند.

 

نظامی صهیونیست که در عملیات امشب به هلاکت رسید

در پی عملیات تیراندازی امروز در تل آویو، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نفوذ مبارزان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی 1948، سطح آماده‌باش نیروهای خود در ایست بازرسی‌های کرانه باختری را بالا برده است.

پایگاه خبری روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو که جوانی 27 ساله است، وصیتنامه همراه خود داشته و ظاهرا به قصد گرفتن انتقام حمله روز گذشته شهرک‌نشینان به روستای برقه که به شهادت یک فلسطینی منجر شد، دست به این عملیات زده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید