اظهارات مهم روسیه درباره احیای برجام

کدخبر: ۵۹۰۹۷۷
اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه روسیه گفت: آینده برجام واقعا به همکاران ما در آمریکا و اتحادیه اروپا بستگی دارد. من می‌دانم قطعا دوستان ایرانی ما آماده بازگشت به برجام اصلی هستند.
اظهارات مهم روسیه درباره احیای برجام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ریابکوف امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه کنفرانس "ایران و بریکس" در تهران گفت که نمی‌تواند یک جدول زمانی مشخص برای عضویت ایران در گروه بریکس بدهد زیرا تلاش برای پیشرفت این روند در حال انجام است.

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آینده برجام را چگونه تصور می‌کند، گفت: آینده برجام واقعا به همکاران ما در آمریکا و اتحادیه اروپا بستگی دارد. من می‌دانم قطعا دوستان ایرانی ما آماده بازگشت به برجام اصلی هستند.

خبر مهم رئیسی درباره مذاکرات هسته ای /میز برجام را رها نکرده ایم

وی ادامه داد: اما به دلایلی که مربوط به برجام نیست، غربی‌ها بار دیگر از این موقعیت سوءاستفاده کرده و سعی کردند تا با فشار از ایران امتیاز بگیرند. این یک بازی ناعادلانه اما معمولی است که برای ما تعجبی ندارد. بنابراین این انتخاب آنها است، من فکر نمی‌کنم ما شاهد از سرگیری کامل برجام باشیم. نمی‌دانم جایگزین‌هایی ممکن است پیدا شود یا نه.

وی از همتایان خود در آنسوی آتلانتیک خواستم تا یکبار دیگر بررسی کنند که چه چیزی به نفع آنها است. فکر می‌کنم آنها باید کاملا خود را از سیاست‌های اشتباه دولت سابق آمریکا جدا کنند که به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید