حسین مرعشی: انتخابات با مشارکت یا بدون مشارکت مردم برگزار و مجلس دوازدهم تشکیل خواهد شد

کدخبر: ۵۹۰۹۷۸
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: انتخابات با مشارکت یا بدون مشارکت مردم برگزار و مجلس دوازدهم که به قول حداد عادل مثل همین مجلس انقلابی یا حتی انقلابی‌تر است، تشکیل خواهد شد و بر تمام شئونات مردم اثر خواهد گذاشت.
حسین مرعشی: انتخابات با مشارکت یا بدون مشارکت مردم برگزار و مجلس دوازدهم تشکیل خواهد شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سیدحسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در جمع دبیران اول استان‌های حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: کشور نیازمند یک انتخابات رقابتی و با مشارکت حداکثری است تا یک مجلس ملی و متکثر تشکیل شود و امروز بر همه روشن شده که با حاکمیت اقلیت فکری و سیاسی کشور را نمی‌توان به خوبی اداره کرد.

وی افزود: امروز هر کس دوست‌دار ایران، مردم و حتی نظام، امام و رهبری است، این را می‌داند که یک مجلس ملی، فراگیر و کارآمد می‌تواند خیلی از مشکلات کشور را حل کند و مسیر کشور را از این فرسایش مستمر به سوی یک مسیر سازنده همراه با بهبودی عبور دهد. در ادوار گذشته هم، برگزاری انتخابات‌های رقابتی و پرشور خستگی را از تن مردم زدوده و نظام را به مسیر کارآمدی برده است.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات به نظر می‌رسد انتخابات با مشارکت یا بدون مشارکت مردم برگزار و مجلس دوازدهم که به قول حداد عادل مثل همین مجلس انقلابی یا حتی انقلابی‌تر است، تشکیل خواهد شد و بر تمام شئونات مردم اثر خواهد گذاشت.

وی در ادامه تصریح کرد: ما هنوز هم معتقدیم اگر ذی‌نفعان اجتماعی و صنوف مختلف به صحنه بیایند، اگر دانشجویان، ورزشکاران، پزشکان، صنعت‌گران، جوانان و زنان برای منافع صنفی به صحنه بیایند، ممکن بود بتوانیم از یکدست شدن مجلس دوازدهم جلوگیری کنیم.

مرعشی در ادامه گفت: در این مقطع اعلام می‌کنیم که هنوز تصمیم‌گیری در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات زود است و هنوز باید منتظر کنشگری نخبگان در عرصه محلی و ملی باشیم و هنوز باید منتظر باشیم که خروجی نظارت استصوابی چه خواهد بود. همچنین باید دید روند اتفاقات به کدام سمت خواهد رفت.

دبیرکل حزب کارگزاران در پایان گفت: در این مقطع، از پیش‌ثبت نام شخصیت‌های محلی و ملی استقبال برای انتخابات می‌کنیم تا فرصت‌های احتمالی آینده نسوزد. اما تصمیم‌گیری نهایی را به بعد از مشخص شدن فضا و ترجیحا با هماهنگی سایر احزاب همسو صورت خواهد گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید