بازی جدید ترامپ؛ رقبا نگران پیشتازی من در انتخاباتند!

کدخبر: ۵۹۱۰۵۳
دونالد ترامپ با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
بازی جدید ترامپ؛ رقبا نگران پیشتازی من در انتخاباتند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز سه‌شنبه به وقت محلی در نطقی در حضور هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که اتهامات دنباله‌دار و حضور مکرر من در دادگاه تهدیدی جدی علیه برنامه انتخاباتی من در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

خبرگزاری اسپوتنیک بامداد چهارشنبه گزارش داد که رئیس جمهور ۷۷ ساله سابق آمریکا پس از گذشت چند روز از طرح سومین اتهامات قضائی طی چهار ماه گذشته علیه وی در میان هواداران خود با انتقاد از دادگاه قضائی عنوان کرد که با ادامه فراخوانی‌های مکرر من برای حضور در دادگاه ممکن است به سفرهای انتخاباتی آتی من لطمه بزند.

دونالد ترامپ در جمع طرفداران خود در ایالت نیوهمشایر با انتقاد از مقامات کاخ سفید در سخنانی به «آشفتگی» آنان در تلاش برای تحقق اتهامات علیه وی اشاره کرد و بار دیگر اتهامات مطرح شده علیه خود از سوی دیوان قضائی را رد کرد.

ترامپ با حمله به جو بایدن گفت وی با طرح تحقیقات بی اساس علیه وی در محاکم قضائی در تلاش است پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی آتی ریاست جمهوری را تحت الشعاع قرار دهد و مانع سفرهای من به ایالت‌هایی مثل آیووا و نیوهمشایر برای دیدار با هواداران شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید