حمله تازه کیهان به اصلاح طلبان!

کدخبر: ۵۹۱۲۴۰
اقتصادنیوز: کیهان در ستون خبرهای ویژه خود مجددا به اصلاح‌طلبان حمله کرد.
حمله  تازه کیهان به اصلاح طلبان!

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه مدعی شد: نگاهی به سابقه عملکرد جریان مدعی اصلاحات نشان می‌دهد آنها در بسیاری از موارد گرچه در ظاهر به گونه‌ای رفتار می‌نمایند که رغبتی به حضور در انتخابات ندارند، اما در حقیقت به صورت چراغ خاموش‌، برای رقابت انتخاباتی و تصاحب کرسی‌های قدرت آماده می‌شوند.

رسانه‌های مکتوب و مجازی وابسته به طیف مدعی اصلاحات از سال گذشته کار بر روی انتخابات مجلس را آغاز کرده بودند که در ماه‌های گذشته به‌تدریج شدت یافت. 
اظهارنظر‌های متعدد پیرامون انتخابات مجلس هرچند با ادبیات گوناگون صورت می‌گرفت، اما اغلب دو محور اساسی داشت؛ اول: زیر سؤال بردن اعتبار و کارآمدی انتخابات و دوم: طرح مسئله حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات به گونه‌ای ابهام‌انگیز.
در محور اول، قلم به دستان طیف مدعی اصلاحات تلاش می‌کردند فرآیند انتخابات را در کشورمان - که تجلی مردم‌سالاری است - بی‌حاصل و صوری جلوه دهند. حمله به نظارت استصوابی شورای نگهبان از جمله مواردی بود که در این راستا انجام می‌شد و البته همچنان ادامه دارد. آنها همچنین با ساخت کلیدواژه «حاکمیت یکدست» و تکرار مکرر آن سعی در القای این موضوع داشتند که حاکمیت در تلاش برای حذف برخی جریان‌های سیاسی است و بنابراین انتخابات محلی از اعراب نخواهد داشت.
در محور دوم اما مدعیان اصلاحات به طور مکرر‌، حضور خودشان در انتخابات را در‌ هاله‌ای از ابهام و با ذکر شرط و شروط فراوان مطرح می‌کردند که این روند نیز همچنان از سوی اغلب آنها ادامه دارد. طرح مسئله حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس به صورت سؤال‌برانگیز با دو هدف انجام 
می‌گیرد. 
نخست آنکه نظر افکار عمومی را به خود جلب کرده و حضور یا عدم حضور خود را مهم و تعیین‌کننده جلوه دهند! و دیگر آنکه توجه حاکمیت را به خود معطوف کنند تا قید و شرط‌هایشان برای حضور در انتخابات را بپذیرد یا به اصطلاح عامیانه، ناز آنها را برای حضور در انتخابات بخرد!
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید