اف.بی.آی تهدیدکننده بایدن را کشت!

کدخبر: ۵۹۱۳۹۵
اقتصادنیوز:رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
اف.بی.آی تهدیدکننده بایدن را کشت!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، رسانه‌های غربی در آمریکا از کشته شدن فردی که پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و معاون وی را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده بود، خبر دادند.

بر اساس این گزارش، اداره تحقیقات فدرال آمریکا در گزارشی اعلام کرد مردی که در فضای مجازی تهدیدهای خشونت‌آمیزی را علیه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و سایر مقام‌ها پست کرده بود، روز گذشته (چهارشنبه) در یورش اف‌بی‌آی به ضرب گلوله کشته شده است.

منابع غربی با اشاره به جزئیات خبر کشته شدن این فرد اعلام کردند که ساعاتی پیش از سفر آقای بایدن به ایالت یوتا، مأموران تلاش داشتند کرِیگ رابرتسون را با حکم جلب در خانه‌اش در یوتا دستگیر کنند. این یورش حدود ساعت ۰۶:۱۵ به وقت محلی در پِرُوو در حدود ۶۵ کیلومتری جنوب شهر «سالت لیک» روی داد.

پلیس فدرال آگاهی آمریکا، اف‌بی‌آی، از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

در دعوی قضائی که در ایالت یوتا علیه این فرد آمده است که رابرتسون خود را یکی از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی و بایدن و تعداد دیگر از مسئولان این کشور را در فضای مجازی به قتل تهدید کرده بود. وی در یکی از پست‌های منتشر شده در فضای مجازی نوشته است: شنیده‌ام بایدن قصد دارد به ایالت یوتا بیاید. گرد و خاک اسلحه ام از نوع ام ۲۴ را پاک می‌کنم. خوش آمدی دلقک!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید