«اقتصادنیوز» گزارش می‌دهد؛

مانور دقیقه نودی چهره‌های معروف / انتخابات مجلس شور می‌گیرد؟

کدخبر: ۵۹۱۸۷۳
اقتصادنیوز: درحالی مرحله پیش‌ثبت‌نام در حال به پایان رسیدن است که برخی از چهره‌های معروف سیاسی مانند علی مطهری کاندیدای انتخابات شدند.
مانور دقیقه نودی چهره‌های معروف / انتخابات مجلس شور می‌گیرد؟

به گزارش اقتصادنیوز ،  مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس امروز به ایستگاه آخر خود رسیده است و طبق گفته وزیر کشور و مسئولان ستاد انتخابات این فرصت تمدید نمی‌شود. در همین راستا، برخی از چهره‌های معروف سیاسی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس پیش‌ثبت‌نام کردند.

یکی از همین چهره‌های سیاسی، علی مطهری است که تجربه دوباره حضور در مجلس را در دوره‌های هشتم، نهم و دهم را در کارنامه خود دارد. مطهری برای انتخابات مجلس یازدهم نیز کاندیدا شد اما نتوانست از گیت شورای نگهبان عبور کند. 

همچنین محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس سابق شورای شهر پنجم از دیگر چهره‌هایی است که گفته شده نامزد انتخابات مجلس است که این خبر تکذیب شد. او که تاکنون تجربه حضور در پارلمان را ندارد، در واکنش به احتمال حضورش در انتخابات گفته بود: «پیش ثبت‌نام امری محرمانه است اصل ثبت‌ نام مربوط به ۲۷ مهرماه است اما در مجموع ثبت ‌نام محرمانه است.» 

از سوی دیگر، خبرگزاری اصولگرای فارس، در خبری مدعی شده که محمدباقر نوبخت، علی ربیعی و محمود واعظی در انتخابات مجلس دوازدهم شرکت می‌کنند. در این میان، اگر چه تاکنون خبر کاندیداتوری واعظی، آذری جهرمی و ربیعی در انتخابات تکذیب شده است اما نوبخت تاکنون واکنشی نشان نداده است. 

 در صورت اعلام رسمی کاندیداتوری‌ او این گمانه را که حسن روحانی، رئیس جمهور سابق به دنبال لیست‌دهی برای انتخابات است تقویت می‌کند. 

در این میان، خبرگزاری فارس نام مجید انصاری، محمدرضا عارف، مصطفی کواکبیان و سهیلا جلودارزاده را نیز به عنوان افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده اند آورده است؛ خبری که البته از سوی ایلنا تکذیب شد. این افراد در گفت و گو با این خبرگزاری اعلام کردند که در انتخابات مجلس ثبت نام نکرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید