در پی حمله تروریستی به شاهچراغ؛

آیت‌الله مکارم شیرازی یک پیام صادر کرد

کدخبر: ۵۹۲۱۲۹
اقتصادنیوز: آیت‌الله مکارم شیرازی در پی حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه السلام(ع) و شهادت و مجروحیت تعدادی هم‌وطنان پیام تسلیت صادر کرد.
آیت‌الله مکارم شیرازی یک پیام صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیام تسلیتی در پی حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه السلام(ع) و شهادت و مجروحیت تعدادی هم‌وطنان، گفت: نهادهای امنیتی تحرکات تروریستی را در نطفه محو کنند.

دستور مهم اژه‌ای درباره حادثه تروریستی شاهچراغ

وی در پیام خود آورده است: خبر جسارت مجدد به حرم حضرت احمد بن موسی و شهادت و جراحت تعدادی از هم‌وطنان و زائران آن حرم مطهر موجب تألم و تأثر شدید شد.

وی افزوده است: قطعا این جنایات، از سرِ زبونی و خواری صاحبان قلب‌ها و ذهن‌های سیاه و منحرف برنامه‌ریزی و اجرا شده که مورد حمایت مالی، تبلیغاتی و اطلاعاتی دشمنان قسم خورده اسلام و امت ولایی ایران هستند.

این مرجع تقلید ادامه داده است: بحمد الله با جان فشانی عزیزان و نیروهای شجاع حاضر در محل، جلوی جنایت بزرگی گرفته شد ولی بر نیروها و مسئولان امنیتی و انتظامی کشور لازم است با تلاش مجدّانه بستر این حرکات را برچیده و این گونه جنایات را در نطفه محو نمایند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرده است: اینجانب به مصیبت دیدگان این واقعه تسلیت عرض می کنم و علو درجات شهید این جنایت و صحت و سلامت مجروحان آن را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لحظه دستگیری تروریست حرم شاهچراغ+عکس

به گزارش ایرنا، یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

در این حادثه تا کنون ۲ نفر شهید و هفت نفر(۵ نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

هشدار سخنگوی سپاه به عاملان حمله تروریستی به شاهچراغ/ پاسخ قاطعی ‌خواهیم داد

حرم شاهچراغ(ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید