درخواست فوری «نوری همدانی» درباره جنایت تروریستی در شاهچراغ

کدخبر: ۵۹۲۱۳۱
اقتصادنیوز: آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ، خواستار برخورد لازم و سریع با عوامل داخلی و خارجی این جنایت شد.
درخواست فوری «نوری همدانی» درباره جنایت تروریستی در شاهچراغ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از دفتر آیت‌الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در پیام خود آورده است: بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب و مردم ایران عزیز دست به عمل جنایتکارانه زدن و با حمله مجدد به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهم السلام چهره سیاه خود و هم پیمانان شان را نمایان ساختند، اما با رشادت حافظان مقتدر امنیت مواجه گردیدند.

تصویر دومین شهید حادثه تروریستی شاهچراغ + عکس

وی افزوده است: ضمن تکریم به مقام شامخ شهیدان این حادثه تروریستی برای مجروحان این حادثه طلب عافیت از درگاه خداوند متعال دارم و از مسئولان محترم می خواهم نسبت به عوامل داخلی و خارجی این جنایت برخورد لازم و سریع را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

لحظه دستگیری تروریست حرم شاهچراغ+عکس

در این حادثه تا کنون دو نفر شهید و هشت نفر(۵ نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

حرم شاهچراغ(ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید