نقشه دولت رئیسی برای تشنگی سیستان

کدخبر: ۵۹۲۲۸۷
سخنگوی دولت درباره حل مشکل کم‌آبی سیستان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: دولت از طرق اجرای طرح‌های آبرسانی، انتقال آب از دریای عمان و راه‌اندازی آب شیرین کن‌ها نیز حل این مشکل را پیگیری می‌کند.
نقشه دولت رئیسی برای تشنگی سیستان

به گزارش اقتصادنیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود با خبرنگاران، درباره حل مشکل کم‌آبی سیستان نیز با تاکید بر اینکه دولت حل مشکل کم‌آبی سیستان را متوقف به مذاکرات دیپلماتیک برای دریافت حقابه هیرمند نمی‌کند، تصریح کرد: حکومت افغانستان ادعا داشت که کم‌آبی مانع از این شده که حقابه هیرمند را بدهند. پس از تذکر رئیس جمهور سرانجام افغانستان پذیرفت که هیأت فنی ایران به این کشور سفر کند.

کنایه سخنگوی دولت به ظریف/ بهادری جهرمی دولت روحانی را تهدید کرد!

سخنگوی دولت بیان‌کرد: جهت دریافت حقابه ایران وضعیت رودخانه هیرمند و ایستگاه آب سنجی دهراوود توسط هیأت فنی اعزامی کشورمان بازدید شد و اندازه گیری مشترک از جریان آب در محل ایستگاه دهراوود توسط کارشناسان دو طرف صورت گرفت و در خصوص اندازه گیری مجدد در ماه‌های آتی تفاهم به عمل آمد.

اشتباه دولت رئیسی در برابر طالبان/ تهران فقط یک راه برای حل بحران دارد

وی افزود: دولت از طرق دیگر از جمله اجرای طرح‌های آبرسانی، انتقال آب از دریای عمان و راه‌اندازی آب شیرین کن‌ها نیز حل این مشکل را پیگیری می‌کند.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید