خط و نشان سردار رادان برای ناقضان امنیت / با هیچ فردی شوخی نداریم

کدخبر: ۵۹۲۵۶۹
اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت مردم را نشانه گرفت یا به مامور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد.
خط و نشان سردار رادان برای ناقضان امنیت / با هیچ فردی شوخی نداریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: هر کسی که بخواهد از امنیت مردم عبور کند، با حکم قانون از رویش عبور خواهیم کرد.

سردار احمدرضا رادان، بعدازظهر چهارشنبه ۲۵ مردادماه در حاشیه دیدار با خانواده شهید حسن وحیدی در بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص امنیت مردم با هیچ فردی شوخی نداریم و اگر فردی بر روی امنیت اسلحه بگیرد کمترین مزدش، افتادنش در کنار همان اسلحه است.

چه کسی به معاون سابق وزیر کشور ماموریت دخالت در انتخابات را داد؟

وی با اشاره به رشادت‌های ماموران و سربازان نیروی انتظامی در کشور گفت: نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف ضامن امنیت کشور است که در امتداد آن طی امسال ۴۰ نفر از نیروهای ما به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی ادامه داد: خانواده شهدا به اینکه عزیزان آن‌ها در راه خدا به شهادت می‌رسند مفتخر هستند و این افتخار نیروی انتظامی است که برای حفظ ارزش ‌ایران اسلامی و امنیت در بیش از ۸ هزار کیلومتر از مرزهای کشور هوشیار و بیدار است تا تروریست‌ها و اشرار، مواد مخدر و مهمات وارد کشور نکنند.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت مردم را نشانه گرفت یا به مامور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد.

سردار رادان همچنین خطاب به خانواده شهید حسن وحیدی گفت: شهید، به واسطه اثر وجودی و شهادتش، بر پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و... نیز اثر می گذارد. یعنی مدال خانواده شهید بودن را تقدیم بازماندگان می‌کند و نتیجه آن نیز این است که ده ها نفر مثل خودش رویش خواهند کرد.

وی اظهار کرد: از دست دادن شهید به دلیل اینکه اثر وجودی او را نمی‌بینیم جای تسلیت دارد اما به لحاظ آثار معنوی جای تبریک دارد و سبب افتخار جامعه است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: در این مسیر نقش همسر و فرزندان بسیار ویژه است. چراکه باید در طول زمان، بردباری و صبوری بیشتری داشته باشند. دعا می‌کنیم که هیچ کدام از ما، شرمنده شهدایمان نباشیم.

شهید «حسن وحیدی» از نیروهای کادر پلیس راهور بود در حادثه تروریستی یکم مردادماه جاری در یکی از محورهای استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید و پیکر او سه‌شنبه سوم مرداد با حضور اقشار مختلف از مردم ولایتمدار، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی تشییع و در قطعه ۲ گلزار شهدای بجنورد به خاک سپرده شد.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید