حمله تند یک اصولگرا به اظهارات اخیر سیدمحمد خاتمی

کدخبر: ۵۹۴۹۱۸
اقتصادنیوز: عضو حزب موتلفه در انتقاد از سخنان اخیر رئیس دولت اصلاحات گفت: بهتر است آقای خاتمی و اصلاح‌طلبان در میان مردم بیایند و خود را محدود به حلقه نیاوران نکنند.
حمله تند یک اصولگرا به اظهارات اخیر سیدمحمد خاتمی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه نیوز، بخش هایی از اظهارات حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه را بخوانید؛

در طول چند دهه که از انقلاب می‌گذرد اصلاح‌طلبان توانسته‌اند مجلس و دولت را در اختیار بگیرند؛ حالا چه طور است که اصل انتخابات را زیر سؤال می‌برد؟ سخنان اخیر او را می‌توان موضعی انفعالی در نظر گرفت که ناشی از دست‌رفتن سرمایه اجتماعی‌شان است که آقای خاتمی را چنین عصبانی کرده است.

بهتر است آقای خاتمی و اصلاح‌طلبان در میان مردم بیایند و خود را محدود به حلقه نیاوران نکنند. حرف‌های او برای جامعه نه ارزشی دارد و نه کسی به این حرف‌ها گوش می‌دهد. خاتمی در بین خود اصلاح‌طلبان هم جایگاهی ندارد. اختلاف میان کارگزاران و میانه‌روها با این جریان ساختارشکن روزبه‌روز عمیق‌تر می‌شود و این روند باعث منزوی‌شدن نیروهای تندروی اصلاحات می‌شوند.

دست بالا را در جریان اصلاحات آنهایی دارند که رابطه‌شان را با نظام سیاسی و صندوق‌های رأی قطع نکرده‌اند و می‌خواهند در چارچوب قانون به فعالیت سیاسی خود ادامه دهند؛ آنهایی که برای افزایش مشارکت کار می‌کنند و هنوز خود را در نظام جمهوری اسلامی تعریف می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید