بازدید وزیر کشور از موکب‌های نجف اشرف

کدخبر: ۵۹۴۹۷۶
اقتصادنیوز: وزیر کشور همراه با سفیر ایران در عراق از تعدادی از موکب‌های مسیر زائران اربعین در نجف اشرف بازدید کرد.
بازدید وزیر کشور از موکب‌های نجف اشرف

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایرنا، در این بازیدها که پس از برگزاری نشست صبح امروز وزیر کشور ایران با «عبدالامیر الشمری» همتای عراقی خود در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی از نجف تا کربلا انجام شد، وحیدی نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را بصورت میدانی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وحیدی وزیر کشور و محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در جریان این بازدیدها با تعدادی از زائران اربعین حسینی گفت وگو کردند و نظرات آنها را درباره نحوه خدمات رسانی به زائران جویا شدند.

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه برای بحث و گفت وگو با مقامات بلندپایه عراقی درباره مسائل مربوط به اربعین و روابط دوجانبه وارد فرودگاه بغداد شد و مورد استقبال عبدالامیرالشمری قرار گرفت.

وحیدی در گفت وگو با رسانه‌های ایرانی در بغداد پس از دیدار با مقامات عراقی اظهار کرد: از مهمان نوازی ملت و دولت عراق از زائران اربعین تشکر و قدردانی می‌کنم.

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هماهنگی‌های خوب انجام شده با عراق درباره مراسم اربعین حسینی (ع) تصریح کرد که در دیدار امروز خود با مقامات عراقی درباره موضوع حمل و نقل و تسهیلات در مرزها گفت وگو کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید