وزیر کشور به شایعات پایان داد/ جابجایی در کار نیست

کدخبر: ۵۹۵۳۱۳
اقتصادنیوز: وزیر کشور ضمن رد شایعه استعفا یا جابه‌جایی استاندار سمنان گفت: استاندار سمنان از استانداران موفق کشور است که رضایتمندی خوبی از او در بین مردم وجود دارد.
وزیر کشور به شایعات پایان داد/ جابجایی در کار نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشوردر حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی سمنان اظهار کرد: سمنان با ظرفیت‌های خوب صنعتی که دارد می‌تواند مرز صادراتی خوبی برای کشور باشد.

وی با بیان اینکه کالاها از مبدأ سالن به کشورهای دنیا صادر شود می‌تواند این مهم صورت بگیرد، تصریح کرد: انجام اولین پرواز از فرودگاه شهدای بین‌المللی سمنان امری بسیار ارزشمند است.

وحیدی با بیان اینکه رضایت و خوشحالی مردم برای ما دل‌چسب و شیرین است گفت: خوشحالم از اینکه مردم سمنان نسبت به اینکه مرز هوایی برایشان ایجاد شده راضی و خوشحال هستند.

وزیر کشور ضمن رد شایعه استعفا یا جابه‌جایی استاندار سمنان گفت: استاندار سمنان از استانداران موفق کشور است که رضایتمندی خوبی از وی در بین مردم وجود دارد.

پرواز سمنان نجف برقرار شد 

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس نیز در این بازدید ضمن قدردانی از استاندار سمنان برای قرار دادن برنامه بازدید وزیر کشور از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: برقراری پرواز نجف یکی از توجهات ویژه وزیر کشور به استان سمنان بوده است.

عباس گلرو با اشاره به اینکه برقراری مرز هوایی و همچنین پرواز نجف به لف ائمه اطهار به‌ویژه حضرت زهرا (س) و همچنین وزیر کشور است خاطرنشان کرد: فردا نخستین پرواز به مقصد نجف اشرف و عتبات عالیات پس از چند ماه مذاکره انجام می‌شود.

وی با اشاره به تحریم وزیر کشور از سوی آمریکا خاطرنشان کرد: تحریم شما نشان از ارزش شما است چرا که آمریکا و اتحادیه اروپا شخص وزیر کشور را تحریم کردند، نقش شما را در نیروی قدس سپاه پاسداران می‌دانیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات جهادی دولت مردمی آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: امیدوارم بیش‌ازپیش برکت دولت انقلابی سیزدهم گسترش پیدا کرده و شاهد پایداری بیش‌ازپیش نظام جمهوری اسلامی باشیم.

هزینه 25 میلیارد تومانی برای فرودگاه سمنان

استاندار سمنان نیز در این بازدید با بیان اینکه برقراری مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان با عنایت وزیر کشور بود خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، بالغ‌بر 35 میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه سمنان در نظر گرفته شد.

سید محمدرضا هاشمی افزود: از محل این اعتبارات تاکنون 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فردا نخستین پرواز به سمت نجف اشرف از فرودگاه بین‌المللی سمنان انجام می‌شود ابراز امیدواری کرد تا روزی پروازها به‌صورت مستمر به داخل کشور و خارج کشور از فرودگاه‌های بین‌المللی استان انجام شود.

گفتنی است در بازدید میدانی وحیدی، وزیر کشور و هاشمی، استاندار سمنان از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان سردار شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور، گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دکتر بهرامی، فرماندار شهرستان سمنان، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار، اعضای شورای تأمین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان، مدیران شهرستان سمنان و جمعی از خانواده معزز شهدا، حضور داشتند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید