افشاگری یک پزشک درباره عمل های زیبایی آقای رئیس جمهور!

کدخبر: ۵۹۵۳۵۸
اقتصادنیوز: یک پزشک فاش کرد که رئیس جمهور آمریکا عمل جراحی زیبایی صورت انجام داده است و این با وجود برخی علامت ها در گوش و گردن قابل مشاهده است.
افشاگری یک پزشک درباره عمل های زیبایی آقای رئیس جمهور!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  جماران، از نیویورک پست، یکی از بزرگترین پزشکان زیبایی در ایالت نیویورک آمریکا فاش کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا 100هزار دلار برای عمل های زیبایی خود از جمله لیفت صورت و ابروها(بالا کشیدن ابروها) و نیز کاشت مو هزینه کرده است.

دکتر «گری موتیکی» در ویدیویی در پیج شخصی خود در اینستاگرام گفت: حدس می زنم که بایدن نزدیک به 100هزار  دلار تا به امروز برای عملیات زیبایی اش خرج کرده است و این کارها را در این این جا در بیرولی هیلز انجام داده است».

در این ویدیو این پزشک زیبایی تصاویری را از برای اثبات حرفهایش منتشر کرد و افزود: عمر رئیس جمهور بایدن اکنون 82 سال تمام است...بر این باورم که بی تردید عملیات زییایی انجام داده است».

این پزشک آمریکایی در ادامه گفت که بایدن ضرورتا این عملیات را اخیرا انجام نداده است بلکه در طول چندین سال انجام داده است.

وی اشاره کرد: حتی 30 الی 40 سال قبل موی رئیس جمهور بسیار کمتر از اکنون بوده است...از سوی دیگر ما برخی نشانه هایی را می بینیم که او کاشت مو انجام داده است...».

دکتر موتیکی از مخاطبان خواست که به پیشانی بایدن توجه کنند و مدعی شد که «ظاهر خط ابروهایش طبیعی نیست» و این اشاره به این دارد که رئیس جمهور عمل بالا کشیدن ابرو(لیفت ابرو) انجام داده است.

وی در ادامه گفت که وقتی مردان این عمل  را انجام می دهند کمی ویژگی زنانه به آنها می د هد یا اندکی عجیب به نظر می رسند و این را «در رئیس جمهور بایدن می بینیم».

این پزشک آمریکایی گمانه زنی کرد که رئیس جمهور آمریکا عمل جراحی زیبایی صورت نیز انجام داده است و این با وجود برخی علامت ها در گوش و گردن قابل مشاهده است.

دکتر گری موتیکی همچنین گفت که بایدن در طول سالها عملیات جراحی زیبایی دیگر در صورت خود انجام داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید