تشکر ویژه فرمانده کل سپاه از سردار رادان

کدخبر: ۵۹۵۳۶۸
اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه اربعین حسینی پایانه مرزی چذابه حضور یافت.
تشکر ویژه فرمانده کل سپاه از سردار رادان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سردار حسین سلامی امروز (۹ شهریورماه) در حاشیه حضور در قرارگاه اربعین حسینی پایانه مرزی چذابه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، از خدمت ‌سانی ماموران فراجا به زائران حسینی قدردانی کرد و گفت: صمیمانه از سردار رادان، فرماندهان، ماموران و تک تک کارکنان انتظامی در هر نقطه‌ای که هستند و این خدمت بزرگ را با فداکاری انجام می دهند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه خوزستان مردم با عاطفه‌ای دارد و دروازه ورود به سرزمین بهشت است، افزود: آنچه که مشاهده می‌کنیم این است که با همکاری تمامی دستگاه‌ها و نیروهای مسلح، تردد مردم به سمت کربلای حسینی کاملا روان و بدون هر گونه مشکلی است.

خبر مهم یک فرمانده ارتش به زائران اربعین

فرمانده کل سپاه از رفتار مهربانانه ماموران فراجا با زائران تمجید کرد و گفت: خوشرویی، سعه صدر و رفتار مهربانانه ماموران فراجا با زائران حسینی با وجود شرایط سخت و گرمای طاقت فرسای مرزها بسیار ارزشمند است، ماموران فراجا ماموریت اربعین را نه به عنوان یک وظیفه شغلی و سازمانی خود بلکه به عنوان یک وظیفه حسینی و عاشورایی انجام می دهند و وفای عهدی که نسبت به امام حسین (ع) دارند را ثابت کردند.

وی افزود: از مردم عزیز خوزستان تشکر می‌کنم که میزبانان شایسته و ارزشمندی هستند برای مهمانانی که از سراسر کشور و خارج از کشور به این سرزمین مقدس پا می‌گذارند.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: اتباع خارجه به خصوص مردم عزیز پاکستان که منتظر خروج از کشور ما به سمت کربلا هستند احساسات عمیقی نسبت به ابا عبدالله الحسین (ع) دارند و فریادهای لبیک یا حسین آنها بسیار شور انگیز و عاشقانه است.

وی در پایان گفت: همه چیز خوب به نظر می‌رسد، همه دستگاه‌ها در استان خوزستان در حال خدمت رسانی هستند و همه‌ی تلاششان را به کار بستند تا ممکن‌ترین و راحت‌ترین فضا برای حرکت زائران ما به وجود بیاید. ما امیدواریم میهمانان اتباع خارجی هم بدون هیچ مشقت و رنجی به آرزوی خودشان برسند و مسیر مرزها تا کربلا را بتوانند با سهولت طی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید