سلیمی: قوای سه گانه برای حل مشکلات معیشتی مردم همکاری کنند

کدخبر: ۵۹۵۴۳۵
اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: اینکه ما به مردم وعده دهیم که درآینده وضعیت بهتر می شود کافی نیست. مردم باید حاصل تلاش های دولت و مجلس را در سفره خود ببینند.
سلیمی: قوای سه گانه برای حل مشکلات معیشتی مردم همکاری کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اصغر سلیمی با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از دولت و ضرورت کمک به دولت برای عبور از گردنه های سخت، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت توجه به بحث اقتصادی و معیشت مردم تاکید داشته‌اند و درشعارهای سال این موضوع را مدنظر قرار داده اند. این امر حاکی از اهمیت اشتغال و تولید است که باید در اولویت مجلس و دولت باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که امروز کشور دارد و تحریم های ظالمانه ای که وجود دارد. باید به این موضوع توجه جدی تری صورت گیرد. امروز جوانان ما به دنبال شغل و تشکیل خانواده هستند. هم مجلس و هم دولت باید همگام با یکدیگر به این سمت پیش بروند تا بتوانند مسائل اقتصادی مردم را حل کنند و این امر نیازمند کمک به دولت است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اینکه ما به مردم وعده دهیم که درآینده وضعیت بهتر می شود کافی نیست. مردم باید حاصل تلاش های دولت و مجلس را در سفره خود ببینند. تاکنون هر دولتی آمده این وعده را داده و دولت های قبل خود را زیرسوال برده است. حل مشکلات معیشتی مردم تنها با وحدت، همدلی و همکاری بین قوای سه گانه رقم خواهد خورد.

وی در ادامه تاکید کرد: مجلس با مصوبات خود سعی کرده تا به دولت کمک کند. مجلس همواره آمادگی دارد تا هم به مسئولان استانی و کشوری و هم به دولتمردان کمک کند. مردم باید آثار تلاش های دولت را ببینند. تلاش های دولت و مجلس برای کاهش و کنترل نرخ تورم باید در سفره مردم احساس شود. بدین ترتیب امید مردم به آینده نیز بیشتر خواهد شد. در حوزه سیاست خارجی دولت گام های خوبی برداشته و دستش باز است. در داخل نیز مجلس همواره در کنار دولت بوده تا اگر مانعی وجود دارد با قانون گذاری کنار رفته و دولت بتواند در مسیر امید آفرینی نسبت به آینده در دل مردم گام بردارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید