حمله تند امام جمعه تهران علیه هنرمندان / امروز رنگ و فُرم گوساله پرستی تغییر کرده است

کدخبر: ۵۹۶۱۹۶
اقتصادنیوز: امام جمعه تهران در اظهاراتی تند علیه هنرمندان گفت: هنرپیشه ها و سلبریتی‌ها امروز با احساسات مردم بازی کرده و آنها را فریب می‌دهند و به آشوب و فتنه می‌کشند.
حمله تند امام جمعه تهران علیه هنرمندان / امروز رنگ و فُرم گوساله پرستی تغییر کرده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کاظم صدیقی روز دوشنبه در همایش تبیینی آمران به معروف و ناهیان از منکر خراسان رضوی در مشهد گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید هنر موج آفرینی در دلها را بدانند.

شوخی عجیب بازیگر «نیسان آبی» با چهره خودش+ عکس

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اگر راه و روش دُرست و ذوق و هنر در امربه معروف، نظارت عمومی جامعه، گسترش خوبی و کاهش بدی به کار رود دشمن ستیزه‌جو نیز اسیر محبت می‌شود.

وی ادامه داد: سامری در زمان حضرت موسی(ع) بر موج احساسات مردم سوار شد و به دنبال گمراهی مردم بود، جریان سامری در صدر اسلام هم تکرار شد هنوز ۲ ماه از وفات پیامبر(ص) نگذشته بود که جامعه را توفانی کردند و بر موج سوار شدند و وصی پیامبر(ص) را منزوی کردند و مسیر تاریخ را تغییر دادند و حکومت الهی را به حکومت سکولار تبدیل کردند.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امروز رنگ و فُرم گوساله پرستی تغییر کرده است هنرپیشه ها و سلبریتی‌ها امروز با احساسات مردم بازی کرده و آنها را فریب می‌دهند و به آشوب و فتنه می‌کشند و هیچ بُرهانی پشت آنها نیست و تنها یاد دارند با احساس مردم بازی کنند در حالی که باید به قلب مردم نفوذ و آنها را از مسیر خطر به مسیر نجات راهنمایی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید