پزشک جنجالی تبرئه شد؟/ ادعای روازاده درباره پرونده طبابتش

کدخبر: ۵۹۶۳۲۹
اقتصادنیوز: پزشک جنجالی مدعی است که سازمان نظام پزشکی سه بار حکم محرومیت از طبابت من را صادر کرده و این حکم در قوه قضائیه بررسی شد، بار اول و آخر تبرئه شدم و تنها در حکم بار دوم از طبابت محروم شده‌ام. بر اساس حکم شرعی و قانونی، چون بار اول و آخر تبرئه شده‌ام، همه احکام بی اثر خواهند بود.
پزشک جنجالی تبرئه شد؟/ ادعای روازاده درباره پرونده طبابتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا نامه‌ای از جانب سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در خصوص محرومیت دائم حسین روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی ابلاغ شده است.

یکی از افرادی که پزشک عمومی است و حتی شماره نظام پزشکی هم دارد، روی به طب سنتی و درمان بیماران از طریق طب سنتی آورده است. 

سازمان نظام پزشکی سه بار وی را از طبابت و حرف وابسته به پزشکی محروم کرده است و پس از ارجاع این حکم به قوه قضائیه، بار اول و آخر این پزشک عمومی و فعال در حوزه طب سنتی از اتهامات تبرئه و تنها بار دوم محکوم شده است. 

وزارت بهداشت در نامه‌ای خطاب به تمام داروخانه‌ها و صندوق‌های بیمه گر، محرومیت دائم وی از اشتغال به حرف پزشکی و وابسته در سراسر کشور را اعلام کرده است.

موضوع مهم این است که نامه مد نظر یک نامه درون سازمانی بوده و استناد این نامه به حکم قوه قضائیه نبوده است. مسئله بعدی این که محرومیت از طبابت توسط قوه قضائیه رد شده و برائت فرد مذکور توسط مراجع قضائی در بار اول و سوم اعلام شده است و تنها یک بار به محرومیت محکوم شده است. وزارت بهداشت بدون در نظر گرفتن احکام اول و سوم تنها به حکم دوم یعنی محرومیت از طبابت در زدن نامه بسنده کرده است. 

حسین روازاده گفت: سازمان نظام پزشکی به دلیل دخالت در طب مدرن، سه بار حکم محرومیت از طبابت من را صادر کرده است و این حکم در قوه قضائیه بررسی شد. بار اول و آخر تبرئه شدم و تنها در حکم بار دوم از طبابت  محروم شده‌ام. بر اساس حکم شرعی و قانونی، چون بار اول و آخر تبرئه شده‌ام، همه احکام بی اثر خواهند بود.

نامه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید