آتش سوریه بر سر نظامیان ترکیه/ جنوب ادلب گلوله باران شد

کدخبر: ۵۹۶۴۱۳
اقتصادنیوز: نیروهای ارتش سوریه روز سه شنبه بار دیگر مواضع تروریست‌ها در حومه ادلب، شمال سوریه را هدف حملات توپخانه‌ای و راکتی قرار داد.
آتش سوریه بر سر نظامیان ترکیه/ جنوب ادلب گلوله باران شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  ارتش سوریه  در ادامه مقابله با گروه‌های تروریستی تحت حمایت ترکیه، پایگاه‌ها و محل تجمع تروریست‌ها در حومه جنوبی ادلب را گلوله باران کرد. ارتش سوریه روز دوشنبه نیز مواضع تروریست‌ها در شمال سوریه را هدف قرار داده بود. نیروهای ارتش سوریه هم اکنون در حال مقابله با گروه‌های تروریستی تحت حمایت ترکیه (حزب الترکستانی) در شمال سوریه است.

با وجود اعتراضات مکرر دمشق، نیروهای ترکیه و آمریکا همچنان به بهانه‌های واهی بخش‌هایی از خاک سوریه را در شمال و شرق سوریه تحت اشغال خود دارند و همچنین با استقرار گروه‌های تروریستی وابسته به خود، تلاش می‌کنند تا جلوی بازگشت آرامش به سراسر خاک سوریه و تحکیم حاکمیت ملی این کشور را بگیرند.

سوریه ادامه حضور نظامی ترکیه و آمریکا در خاک خود را اشغالگری می‌داند. آمریکا هم اکنون در شرق سوریه در حال سرقت منابع نفتی و نیز محصولات زراعی این کشور بویژه گندم است. استان ادلب آخرین پایگاه‌های تروریست‌ها در سوریه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید