حسین شریعتمداری:

منتقدان استادشدن سعید حدادیان ،حسود، بیسواد، وطن فروش، عقده ای و مخالف اسلام هستند!

کدخبر: ۵۹۷۰۶۶
اقتصادنیوز: حسین شریعتمداری روزنامه نگار حامی ابراهیم رئیسی در یادداشت امروز خود در کیهان منتقدان تدریس سعید حدادیان در دانشگاه تهران را مورد حمله قرار داد.
منتقدان استادشدن سعید حدادیان ،حسود، بیسواد، وطن فروش، عقده ای و مخالف اسلام هستند!

به گزارش اقتصادنیوز حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: او بیش از ۶ سال است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران به تدریس «ادبیات پایداری» مشغول بوده است. ایشان تا این‌جای کار، به گواهی اسناد، از نظر علمی و ارائه دروسی که برعهده داشته است از سایر اساتید دانشکده برتر و معدل ارزشیابی او از معدل دانشگاه نیز فراتر بوده است. از این روی فقط بی‌سوادها، آن‌هم نه همه بی‌سوادها، بلکه بی‌سوادهای حسود می‌توانند با او دشمنی ورزیده و کینه‌توزی کنند!

 او در ۱۶ سالگی به همراه رزمندگان جهاد سازندگی به جبهه‌های نبرد برای دفاع از اسلام و ایران و نوامیس مردم رفته است و در عملیاتی چون والفجر ۱، کربلای ۴، بیت‌المقدس ۲، ۳ و ۴ و عملیات مرصاد حضور داشته است. برادر او نیز به فیض بزرگ و مقدس شهادت رسیده است و...
 
با توجه به این کارنامه جهادی تنها وطن‌فروشانی که آرزوی آنها برای تسلط بیگانگان بر ایران برباد رفته است، می‌توانند در هجوم ناجوانمردانه به او زبان بچرخانند و قلم بدوانند.
 
 او یکی از مداحان معروف و شناخته شده و انقلابی اهل‌بیت علیهم‌السلام است و سال‌هاست که با نوای گرم و سروده‌های حماسی خود به ترویج فرهنگ عاشورایی مشغول بوده و هست. او در مدیحه‌سرایی‌ها و مرثیه‌خوانی‌های خود جوانان بسیاری را به فرهنگ اصیل اسلام دعوت کرده و به آنان شور انقلابی و درس آزادگی داده است و‌... 
از این روی فقط کسانی که با اسلام و انقلاب و قیام سیدالشهداء سر ناسازگاری دارند می‌توانند در شمار حمله‌کنندگان به او قرار بگیرند. 
 
 او دکتر سعید حدادیان است که برخلاف بسیاری از تازه به دوران رسیده‌های عقده‌ای که بی‌سوادی خود را زیر مدرکی که معلوم نیست چگونه کسب شده، پنهان می‌کنند، هیچ‌گاه حاضر نشده پیشوند «‌دکتر‌»، «‌عضو هیئت علمی دانشگاه‌»، «‌رزمنده دفاع مقدس‌»، «‌برادر شهید‌» و.... را به نام خود بیفزاید و همیشه ترجیح داده است که او را حاج سعید حدادیان و ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام بنامند. 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید