شهادت نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به ضرب گلوله اسرائیلی‌ها

کدخبر: ۵۹۷۰۶۷
اقتصادنیوز: یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی در نتیجه شدت جراحت ناشی از تیراندازی صهیونیست به شهادت رسید.
شهادت نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به ضرب گلوله اسرائیلی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع خبری فلسطینی شنبه شب از شهادت یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها خبر می‌دهند.

خبرگزاری "شهاب" فلسطین گزارش داد، این نوجوان "میلاد منذر الراعی" نام داشته که در نتیجه شدت جراحت ناشی از تیراندازی صهیونیست به شهادت می‌رسد.

عربستان آب پاکی را روی دست اسرائیل ریخت/ درهای ریاض به روی اسرائیل گشوده نخواهد شد

وی ساکن اردوگاه العروب در شمال الخلیل بود که در درگیری با صهیونیست زخمی شد.

ساعاتی پیش وزارت بهداشت فلسطین تأیید کرد که یک نوجوان در نتیجه شدت جراحت وارده به بیمارستان "الیمامه" در اردوگاه العروب منتقل شده است.

براساس این گزارش وی از ناحیه پشت و سینه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت و نیروهای امدادی هلال احمر فلسطین وی را به دلیل شدت جراحت به بیمارستان الیمامه در بیت لحم منتقل کردند.

هفته پیش نیز در روزهای هشتم، نهم و دهم شهریورماه به ترتیب چهار جوان فلسطینی در مناطق مختلف توسط صهیونیست ها به شهادت رسیدند.

«عبدالرحیم فایز غنام» ۳۶ ساله جوان فلسطینی بود که ۱۰ شهریور بدلیل جراحات وارده بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان حمله همان روز به منطقه طوباس در کرانه باختری زخمی شده بود و به شهادت رسید.

روز هشتم شهریورماه نیز دو جوان فلسطینی به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی ارتش اسرائیل قرار گرفتند و شهید شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید