نارضایتی 75 درصدی اسرائیلی ها از دولت نتانیاهو!

کدخبر: ۵۹۷۱۰۲
اقتصادنیوز: نتایج تازه ترین نظرسنجی توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که ۷۵ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه اش ناراضی هستند.
نارضایتی 75 درصدی اسرائیلی ها از دولت نتانیاهو!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  در این نظرسنجی که شبکه کان انجام داده است، همچنین ۵۵ درصد شرکت کنندگان از هیچ یک وزیران کابینه نتانیاهو راضی نیستند. از سوی دیگر ۳۵ درصد شرکت کنندکان در این نظرسنجی نیز بر این باور هستند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بیش از دیگر وزیران کابینه عملکردی ناامیدکننده داشته است.

در رابطه با میزان رضایت از عملکرد وزیران کابینه نتانیاهو نیز ۱۹ درصد یوآف گالانت وزیر جنگ، ۷ درصد «لیوین» وزیر دادگستری، ۶ درصد بن گویر، و ۲ درصد هم «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی را انتخاب کرده‌اند.

مخالفت با نتانیاهو به دنبال طرح جنجالی اصلاح قانون قضایی که در سرزمین‌های اشغالی به کودتای بی‌بی شهرت یافته است، بشدت افزایش یافته است.

کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی دوم مرداد با حمایت نمایندگان خود در کنست (پارلمان)، پیش نویس قانون "لغو برهان معقولیت" در چارچوب لایحه تغییرات قضایی را تصویب کرد.

کابینه نتانیاهو با تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» بدنبال آن بود که جلوی نظر دیوان عالی رژیم صهیونیستی را درباره مصوبات و انتصابات خود بگیرد و در نهایت این قانون را در کنست به تصویب رساند. این قانون جلوی دیوان عالی این رژیم برای لغو تصمیمات یا انتصابات کابینه را که آن را «فاقد معقولیت» می داند، خواهد گرفت.

تصویب این لایحه اولین گام در مسیر کاهش اختیارات دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی است. با توجه به تصویب این لایحه، دیگر دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی حق ندارد تصمیمات کابینه رژیم صهیونیستی و وزرای آن را به بهانه معقول نبودن لغو کند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید