حمله دوباره اسرائیل به کرانه باختری

کدخبر: ۵۹۷۳۲۸
اقتصادنیوز: شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به شرق قلقیلیه واقع در جنوب کرانه باختری یورش بردند.
حمله دوباره اسرائیل به کرانه باختری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عزون» واقع در شرق قلقیلیه یورش بردند. بر اساس این گزارش، همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به شهرک عزون، صدای چند انفجار در این منطقه شنیده شده است.

جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت فلسطین با یورش صهیونیست‌ها مقابله و به سمت نظامیان اشغالگر بمب‌های دست ساز پرتاب کردند که منجر به زخمی شدن یک نظامی شده است.

این گزارش می‌افزاید، نیروهای اشغالگر مانع از ورود خودروهای امدادی به شهرک عزون شدند و همچنین دو فلسطینی را بازداشت و به سمت منازل اهالی این منطقه گاز اشک آور پرتاب کردند. نظامیان صهیونیست همچنین به روستای المغیر واقع در شمال شرق رام الله و منطقه قرن الثور در شهر الخلیل یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید