تذکر جدی یک نماینده به وزیر اقتصاد درباره حقوق بازنشستگان

کدخبر: ۵۹۷۴۳۰
رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: گرانی عجیب سرویس مدارس به دغدغه خانوارهای با چندین فرزند تبدیل شده و دولت باید به این موضوع ورود کند.
تذکر جدی یک نماینده به وزیر اقتصاد درباره حقوق بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد اظهار داشت: نوسانات زیاد بازار بورس و عدم ثبات آن موجب آسیب به سرمایه گذاران شده است.

وی تاکید کرد: باید با ایجاد ثبات و رشد منطقی در بازار بورس شرایطی را فراهم کرد که سرمایه گذاران به جای هدایت سرمایه خود به سمت ارز و طلا، سرمایه خود را در بازار بورس بگذارند تا شاهد رشد و رونق در کشور باشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرانی عجیب سرویس مدارس به دغدغه خانوارهای با چند فرزند تبدیل شده و دولت باید ضمن تعیین قیمت منطقی برای حمل و نقل دانش آموزان، کارت رایگان حمل و نقل عمومی به دانش آموزان به ویژه خانوارهایی که چندین فرزند دارند، دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم باشد. تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای حق التدریس و خرید خدمات آموزشی هم باید در دستور کار قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید